ב- 22-23 במארס ייערך במתחם קריית עתידים ת”א האקתון לצמצום אובדן ובזבוז מזון בישראל בסימן “מהפך – לא לפח!”; מיועד לחב’ הזנק (סטרט-אפים), יזמים ואנשים יצירתיים

ב- 4 במארס 2017 דיווחתי בחלון המבזקים של אתר זה כי ב- 22-23 במארס ייערך במתחם קריית עתידים ת”א האקתון לצמצום אובדן ובזבוז מזון בישראל בסימן “מהפך – לא לפח!”; מיועד לחב’ הזנק (סטרט-אפים), יזמים ואנשים יצירתיים ‘החושבים שיש ביכולתם לייצר שינוי מהותי’ במגזר המזון; המארגנים: מרכז מן לביטחון מזון (אוני’ ת”א), משרד החקלאות והמעבדה לצמצום בזבוז מזון בישראל בהובלת The Natural Step ישראל ובשת”פ עם סטרטאו (מרכז היזמות של אוני’ ת”א).

בתוך כך הוגשה ע”י החטיבה למחקר, כלכלה ואסטרטגיה במשרד החקלאות בקשה להתקשרות בפטור ממכרז עם סטרטאו – StarTAU – מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב. זאת בעקבות כך שמשרד החקלאות “מוביל תוכנית למניעת אובדן מזון”.

בבקשה לפטור ממכרז צויין כי המלכ”ר StarTAU הוא מרכז היזמות הגדול והפעיל בישראל, בעל מוניטין רב בתחומי החינוך ליזמות, קהילה פעילה של כ- 20,000 יזמים, משקיעים, סטודנטים, אנשי מקצוע מגוונים וחברות בינלאומיות וניסיון עשיר בארגון האקתונים. המרכז קיים משנת 2009 ומפעיל כ- 30 תוכניות האצה וקורסים בשנה הכוללות מרכיבים תיאורטיים ומעשיים, תוך מתן דגש על חיבור בין מנטורים מנוסים לבין יזמים, יצירת קשרים עסקיים ארוכי טווח וחיבור לקהילה הגלובלית בשלבים מוקדמים.