בתי-הדין הרבניים: מכרז לאספקת שירותי מוקד שירות לקריאות מחשוב דרג-א

הגוף המפרסם: משרד המשפטים/הנהלת בתי-הדין הרבניים/אגף טכנולוגיות דיגיטליות מידע

נושא המכרז: מכרז לאספקת שירותי מוקד שירות לקריאות מחשוב דרג-א

מס’ המכרז: 21/2019

תאריך פרסום: 19 באוגוסט 2019

מועד אחרון: 7 באוקטובר 2019

הערות: פעילות בתי הדין הרבניים מנוהלת מזה כ- 10 שנים ע”י ספק במיקור חוץ חברת טלדור מערכות בע”מ.

מערכת שיר”ה הינה מערכת הליבה של בתי הדין הרבניים המכילה טכנולוגיות מחשוב מתקדמות לתמיכה בתהליכים השיפוטיים/מנהלתיים של בתי הדין הרבניים. המערכת מנוהלת כמערכת מידע אחת מתקדמת המאפשרת ניהול של כלל הפעילות לסוגי המשתמשים השונים בפעילות זהה בכל בתי הדין עפ”י תהליכי עבודה אחידים המוכתבים ע”י המערכת.

המערכת תומכת בתיק משפטי אלקטרוני (ללא נייר) – ניהול מסמכים, ניהול משימות, דיוור אוטומטי, ממשקים מול גופים שונים ורכיבים מתקדמים רבים אחרים.

בכוונת המזמין להתקשר עם ספק לקבלת שירותי תפעול מוקד לתמיכה טכנית דרג-א הקיימות וכמו כן, אחריות כוללת למערך המחשוב של בתי הדין הרבניים. הספק הזוכה יספק שירותי מוקד תמיכה טכנית לקריאות מחשוב עבור כל סוגי התקלות מכל המערכות וציוד הקצה עבור משתמשי בתי הדין בארץ, דהיינו: כל משתמשי/עובדי בתי הדין – פקידים, עובדי מנהלה, מזכירים, משתמשי הנהלת בתי הדין והדיינים.

הספק ינהל רישום מתחילת הקריאה התנהלותה עד סגירתה עבור כל נותני השירותים (כולל ספקי צד-ג’). הספק יספק גם תמיכה טכנית לדיינים בבתיהם לאחר שעות העבודה, כולל דיינים עמיתים.

השירותים הנדרשים יסופקו ע”י צוות אנשים טכניים בעלי ניסיון בהפעלת מוקד תמיכה טכנית לדרג-א בנושאי חומרה ותוכנה (תחום התוכנה יכלול תמיכה בתוכנות Office 365 ואפליקציות ייעודיות לבתי הדין כדוגמת מערכת שיר”ה ועוד. השירות יהיה בהתאם לרמת השרות הנדרשת (SLA) אשר מפורט במסגרת המכרז.

בהתאם לאמור, בתי הדין הרבניים מבקשים להתקשר עם הזוכה לתקופה של 12 חודשים קלנדריים רצופים, שיחלו מיד עם החתימה על החוזה. למשרד תישמר זכות ברירה להתקשרות עם הזוכה באותם תנאים ל4 תקופות נוספות של 12 חודשים בכל תקופה. יובהר כי משך ההתקשרות הכולל (כולל תקופות ההארכה) לא יעלה על 60 חודשים.
בתי הדין הרבניים שומרים לעצמם את הזכות הבלעדית לצמצם או להרחיב את היקף ההתקשרות ותכולתה בהתאם לצרכים בפועל.

מציעים המספקים היום לבתי הדין הרבניים שירות בנושא שירותי תמיכה טכנית לדרג-ב עבור אפליקציות, תשתיות וכל השאר התחומים מנועים מלהשתתף במכרז זה.