בשנת 2014 הסתכם הפרסום המקוון באירופה ב- 30.7 מיליארד אירו

The AdEx Benchmark, הדו”ח השנתי התשיעי של  IAB Europe, Internet Advertising Bureau  שפורסם ב- 21 במאי 2015 אומר כי בשנת 2014 גדלו הכנסות הפרסום המקוון באירופה בשיעור של 11.6% להיקף כולל של 30.7 מיליארד אירו.

מדובר בשנה החמישית ברציפות של גידול דו-ספרתי בהכנסות הפרסום המקוון באירופה.

כל השווקים המשתתפים במחקר רשמו גידול חיובי כשעשרים מהשווקים אף חוו גידול דו-ספרתי בשנת 2014. השוק הגדול ביותר באירופה הוא בריטניה ואחריה (בסדר יורד): גרמניה, צרפת, איטליה, רוסיה, הולנד, שבדיה, ספרד, דנמרק ונורבגיה שסוגרת את העשירייה.

שלושה השווקים בעלי שיעורי הגידול הרב ביותר אשתקד היו סלובניה עם שיעור גידול של 43.1%, אירלנד עם שיעור גידול של 33.3% ובלארוס עם שיעור גידול של 32.8%.

יותר מ- 50% מההכנסות הגיעו מהמובייל.

הדו”ח מסקר את המצב ב- 27 מדינות באירופה.