בקשות לפטור ממכרז שהגיש משרד החינוך

לאחרונה הגיש משרד החינוך מספר בקשות להתקשרות בפטור ממכרז. להלן מקצת מהבקשות הללו:

שם הספק: מספר חברות

נושא ההתקשרות: מתן הפטור מסתמך על תקנה: מכרז סגור: טובין בעל תכונות מיוחדות [פנייה לקבלת הצעות במכרז סגור לפי תקנה 4]. התקשרות עם החברות: בזק בינלאומי, טלדור תקשורת, יבמ, נטקום, ספיידר, EDS, ארטנט, בינת, נטוויז’ן, נס טכנולוגיות ומלם-תים לצורך מתן שירותי מחשוב למשרד.

שם הספק: אייהו טכנולוגיות תוכנה בע”מ

נושא ההתקשרות: מינהל תקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך מעוניין בהתקשרות עם חב’ אייהו טכנולוגיות תוכנה בע”מ לצורך תחזוקת תוכנת EyeShare לניהול ואוטומציה של תהליכי תפעול. התקבלה הצהרת חב’ אייהו טכנולוגיות תוכנה בע”מ על היותה היצרן וספק השירות הבלעדי של תוכנת EyeShare בישראל.

שם הספק: מטריקס איי.טי. מוצרי תוכנה בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת מטריקס איי.טי. מוצרי תוכנה בע”מ לביצוע תחזוקה לתוכנות שליטה ובקרה של חב’ BMC Software. חברת מטריקס איי.טי. מוצרי תוכנה בע”מ המציאה למשרד החינוך אישור מאת חברת BMC על כך שחברת מטריקס איי.טי. מוצרי תוכנה בע”מ הינה נציג בלעדי בישראל לגבי מוצרי Control.

שם הספק: אי. אס. אי. מערכות מומחה תעשיות בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת ESI בע”מ לצורך מתן שירותי פיתוח ותחזוקה למודולי חישובים על בסיס תוכנת LOGIST. חברת ESI בע”מ המציאה למשרד החינוך הצהרה בדבר היותה היצרן והספק הבלעדי של תוכנת LOGIST, ולכן הינה הספק היחיד המסוגל לבצע תחזוקה עבור תוכנה זאת.

שם הספק: HP – היולט-פקרד (ישראל) בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת היולט פקרד (ישראל) בע”מ לביצוע תחזוקה שנתית לשרתי HP וציוד נילווה. מינהל תקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך נותן למשרד החינוך שירותים המבוססים על תשתיות חברת HP (שרתי Alpha, Itanium וציוד נלווה) לתשתיות אלה נדרשת תחזוקה. היולט פקרד (ישראל) בע”מ המציאה למשרד החינוך אישור מאת חברת HP העולמית על כך היולט פקרד (ישראל) בע”מ הינה הספקית הבלעדית של ציוד HP ושל שירותי התחזוקה הניתנים לציוד זה בישראל.

שם הספק: נס איי. טי. בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת נס איי.טי בע”מ לביצוע תחזוקה שנתית לתוכנת Netmonitor מתוצרת חברת Netmonitor. חטיבת התקשורת במינהל תקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך משתמשת במערכת נטמוניטור. זהו כלי המשמש לצורך מעקב הסטורי אחרי תהליכים ברשת כגון עומסים, שגיאות וזמני תגובה. נדרשת תחזוקה עבור המערכת. חברת נס איי.טי בע”מ המציאה למשרד החינוך אישור מאת חברת Netmonitor על כך שחברת נס איי.טי בע”מ הינה המפיצה והמספקת שירות ותחזוקה הבלעדית עבור תוכנת Netmonitor למשרדי הממשלה.

שם הספק: מתודה מחשבים בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת מתודה מחשבים בע”מ לצורך תחזוקת 10 ערכות נוהל מפת”ח. מינהל תקשוב משתמש בהנחיות של מפת”ח לתהליך של איפיון, פיתוח ותחזוקה יישומי מחשב שאנו מספקים לכל יחידות המשרד. חברת מתודה היא בעלת המוצר, נוהל מפת”ח הכולל מתודולוגיית פיתוח, נהלים ותבניות עבודה.חברת מתודה מחשבים בע”מ הגישה למשרד החינוך הצהרה על היותה החברה היחידה אשר מפתחת, מפיקה ומשווקת את מפת”ח.

שם הספק: IBM – יבמ ישראל בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת יבמ ישראל לצורך שכירת מערכת ההפעלה במחשב המרכזי IBM Mainframe. חברת יבמ ישראל בע”מ היא הספק היחיד היכול לתת את השירות. מינהל תקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך מפעיל מחשב IBM MF כתשתית ליישומים עבור המשרד. כדי לתפעל את המחשב נדרשות תוכנות תשתית של חברת IBM להפעלת המחשב שיש לשוכרן מהחברה. חברת IBM היא היצרן של תוכנות התשתית הנדרשות (מערכת הפעלה z/OS, CICS, COBOL, DB2 UDB, DITTO/ESA, PSF V4 ו- Classic Federation for Adabas, DB2 & VSAM) והספק היחיד שניתן לשכור ממנו את התוכנות הללו. אומדן ההתקשרות: 1,419,142 ₪.

שם הספק: יבמ ישראל בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם יבמ ישראל בע”מ לביצוע תחזוקת המחשב המרכזי IBM Mainframe וציוד היקפי. חברת יבמ ישראל בע”מ היא הספק היחיד היכול לתת את השירות. מינהל תקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך נותן שירותי יישומים למשרד החינוך על גבי תשתית של מחשב IBM MF Z10, לשם כך נדרשת תחזוקה לחומרת המחשב.

שם הספק: לוג-און תוכנה בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת לוג-און תוכנה בע”מ לביצוע תחזוקה שנתית לחבילת תוכנת DPT. חברת לוג-און תוכנה בע”מ הגישה למשרד החינוך הצהרה על היותה היצרנית ובעלת הזכויות הבלעדיות בחבילת תוכנת DPT, והינה הספק היחיד המוסמך לתת שירות לתוכנה זו.

שם הספק: SPL אס. פי. אל. תוכנה בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת אס.פי.אל תוכנה בע”מ לביצוע תחזוקה שנתית לתוכנות ADABAS ו- NATURAL מתוצרת חברת AG Software. היחידה מינהל תקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך מפעילה על גבי מחשב IBM MF באמצעות תוכנות Adabas ו- Natural, חלק מהמערכות החשובות והקריטיות במערך המחשוב של משרד החינוך כגון מערכת בחינות בגרות, מערכת תשלומים מאוחדת, מערכת בינוי ופיתוח ועוד. חברת אס.פי.אל תוכנה בע”מ המציאה למשרד החינוך אישור מאת חברת AG Software על כך שחברת אס.פי.אל תוכנה בע”מ הינה נציג בלעדי בישראל לגבי מוצרי AG Software.

שם הספק: CA Technologies סי איי סופטוור ישראל בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת סי. איי. ישראל בע”מ לביצוע תחזוקה שנתית לתוכנת CA ONE. היחידה מינהל תקשוב ומערכות מידע במשרד החינוך מפעילה על גבי מחשב IBM MF באמצעות תוכנת CA-1 של חברת CA, את ניהול קלטות הגיבוי של חלק מהמערכות החשובות במערך המחשוב של משרד החינוך כגון מערכת בחינות בגרות, מערכת תשלומים מאוחדת, מערכת בינוי ופיתוח ועוד. חברת סי. איי. ישראל בע”מ המציאה למשרד החינוך אישור מאת חברת CA על כך שחברת סי. איי. ישראל בע”מ הינה נציג בלעדי בישראל לשיווק ותמיכה במוצרי חברת CA.