בקשות לפטור ממכרז שהגישה נציבות שירות המדינה (נש”מ)

לאחרונה פירסמה נציבות שירות המדינה (במשרד ראש הממשלה) לאחרונה מספר הודעות על כוונה להתקשרות עם ספק יחיד. להלן מקצת מהבקשות:

שם הספק: HP – היולט-פקרד (ישראל) בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת HP לצורך מתן שירותי תמיכה ותחזוקה למוצר UAG/IAG עבור גישה מרחוק לרשת נש”מ.

שם הספק: AY-TECK ייעוץ ושירותי מחשוב

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת AY-TECH לצורך תמיכה בתוכנת לוטוס נוטס ושרת טרוולר לסינכרון טלפונים ניידים המותקן ברשת נש”מ.

שם הספק: היטאצ’י דטה סיסטמס ישראל, HDS,

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת HDS לאספקת תחזוקה לכונני קלטות במחשב המרכזי לשנת 2013.

שם הספק: וויז פתרונות ל ג בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת Wise Solutions לצורך רכישה אספקה והתקנה של חומרה ייעודית לצורך שכפול אקטיבי לאתר מרוחק מסוג DRP להתאוששות מאסון באתר המרכזי. המוצר מסוגל לספק שכפול וגיבוי מידע אקטיבי לאתר מרוחק ללא תלות בחומרה קיימת במשרד ומאפשר עבודה מקוונת על בסיס חומרה בלבד. חברת Wise Solutions מייצגת בישראל את חברת QuorumLabs.

שם הספק: סאפיינס ישראל מערכות תוכנה בע”מ

נושא ההתקשרות: מע’ נש”מ מיושמת על גבי טכנולוגית מחולל היישומים של חב’ סאפיינס. חברת סאפיינס טכנולוגיות היא בעלת המוצר ואחראית על פיתוחו. חברת סאפיינס ישראל הינה החברה היחידה בישראל המורשת למכור ולספק אחזקה למוצר זה.

שם הספק: נס טכנולוגיות NESS

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת NESS לאספקת שירותי אחזקה לתוכנת SYNCSOFT למיון נתונים לשנת 2013. חברת NESS הוסמכה אל ידי החברות SYNCSORT ו- IBM – יצרניות התוכנה, לספק שירותי אחזקה לתוכנות אלה.

שם הספק: יבמ ישראל IBM

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת IBM לצורך שימוש ברישיונות של תוכנות המותקנות במחשב המרכזי של נש”מ לשנת 2013. מע’ נש”מ מתבססת על מערכת הפעלה VM/ESA 2.3.0 ומוצרים נלווים של חברת יבמ כאשר חברה יבמ – היצרנית והבעלים הבלעדיים של המוצרים אלה. הואיל והמכונות מתוצרת יבמ ולה יש את היכולת, הציוד והידע לטפל במחשב המרכזי, נחתם הסכם מסגרת בין האוצר לבין חברת IBM למתן שירותי אחזקה לכלל משרדי הממשלה.