בקשות לפטור ממכרז שהגישה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ”ס)

לאחרונה הגישה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ”ס) מספר הודעות על כוונה להתקשרות עם ספק יחיד. להלן מקצת מהבקשות:

שם הספק: גולן טלקום בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת גולן טלקום בע”מ לקבלת קבצים של מספרי טלפון. הועדה מאשרת את ההתקשרות כהתקשרות בהתאם לספק יחיד 3 (א) ג בהמשך לתקנה 3 (29) [דיווח פטור משרדי].

שם הספק: בזק בינלאומי בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת בזק בינלאומי בע”מ לאספקת שירותי אבטחת מידע. הועדה מאשרת את ההתקשרות בהתאם לתקנה 3 ג’ למימוש זכות ברירה [דיווח פטור משרדי; היקף ההתקשרות: 932,955 ₪].

שם הספק: למ”ס הולנד

נושא ההתקשרות: התקשרות עם למ”ס הולנד בנושא אספקת שירותי תמיכה, תחזוקה ורישוי BLAISE. הועדה מאשרת את ההתקשרות כהתקשרות למימוש זכות ברירה בהתאם לתקנה 3 ג’.

שם הספק: בינת סמך (אאוטסורסינג) בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת בינת סמך, כספק יחיד, לביצוע החלפת המצברים במרכזת הלמ”ס בירושלים. החברה היא הספק היחיד, בהתאם למצב הדברים בפועל, שכן היא נותנת את האחריות והאינטגרציה בין כל מערכות הטלפוניה ולכן רק היא יכולה לספק את המצברים ולהחליפם.

שם הספק: אורקל מערכות תוכנה ישראל בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם חברת אורקל ישראל מערכות תוכנה בע”מ – חידוש שירות תמיכה לשנת 2013. הועדה מסווגת את ההתקשרות כהתקשרות למימוש זכות ברירה בהתאם לתקנה 3 ג’ [מתן הפטור מסתמך על תקנה: מימוש זכות ברירה].

שם הספק: מלם-תים

נושא ההתקשרות: התקשרות עם מלם-תים בע”מ לחידוש והמשך שירות, תחזוקה ותמיכה לשרתי SUN. הועדה מסווגת את ההתקשרות כהתקשרות למימוש זכות ברירה בהתאם לתקנה 3 ג’ [מתן הפטור מסתמך על תקנה: מימוש זכות ברירה].

שם הספק: איי.סי.אס קווסט בע”מ

נושא ההתקשרות: התקשרות עם אי.סי.אס קווסט בע”מ לרכישת רישיונות תוכנה TOAD לניהול בסיס הנתונים אורקל. הועדה מאשרת את ההתקשרות כהתקשרות עם ספק יחיד בהתאם לתקנה 3(29).