בקשות לפטור ממכרז: משרד המשפטים

משרד המשפטים פירסם לאחרונה מספר הודעות על בקשות להתקשרות עם ספק יחיד. להלן מקצת מהבקשות:

שם הספק: מיקרוסופט ישראל בע”מ (Microsoft)

מהות ההתקשרות: בקשה להתקשר בפטור ממכרז, עם חברת Microsoft לצורך מסגרת שירות Premier. מטרת ההתקשרות הינה לשירות ותמיכה Premier על בסיס הסכם מסגרת שחתם מינהל הרכש עם חברת מיקרוסופט ישראל בע”מ. השירות מציע פיתרון מהיר ומדוייק לבעיות טכניות המשולב במערך של ייעוץ שמטרתו להגביר את המהימנות, זמינות והתמיכה של מערכות מרכזיות בארגון. השירות ניתן לארגונים בעלי תשתיות Microsoft נרחבות, עבור ארגונים אשר מפתחים בסביבת Microsoft ועבור ארגונים אשר משלבים הן תשתיות והן סביבת פיתוח. עיקר טכנולוגית המידע המיושמת במשרד היא מבית מיקרוסופט והשירות המוצע במסגרת הסכם פרימייר מאשפר למשרד תמיכה וייעוץ ישירות מהמפתח.

שם הספק: מטריקס אי. טי. בע”מ

מהות ההתקשרות: בקשה להתקשר בפטור ממכרז עם חברת מטריקס אי טי, מוצרי תוכנה בע”מ לרכישת שירות ותחזוקה לרישיונות תוכנה ולהסכם תחזוקה ותמיכה למוצרי Adobe lifecycle כתשתית לניהול טפסים. מטרת ההתקשרות הינה לצורך הסכם תחזוקה ותמיכה מחברת מטריקס המשמשת כנציגת Adobe בישראל. הסכם זה יאפשר קבלת גירסאות חדשות של התוכנה וכן מתן תמיכה לתקלות ובעיות במוצר. מערכת PCT בפטנטים משתמשת במוצר על-מנת לעבוד בצורה אלקטרונית מול WIPO לצורך רישום פטנטים בינלאומיים. על-פי דרושות WIPO יש צורך ב”שיטוח” הטפסים (העברת לקובץ PDF סטנדרטי). לצורך פעילות זו נדרשת רכישה של מודול נוסף הנקרא Output אשר יאפשר פונקציונליות זו.

שם הספק: מג’יק תעשיות תוכנה (ישראל) בע”מ

מהות ההתקשרות: רכישת תחזוקה ותמיכה לסביבת פיתוח מג’יק. שירות התחזוקה והתמיכה לסביבות פיתוח אלו ניתנים על ידי חברת מג’יק תעשיות תוכנה (ישראל) בלבד בכפוף לתנאי הסכם מסגרת שנחתם עמה על ידי משרד האוצר. חברת מג’יק תעשיות תוכנה (ישראל) היא הספק היחיד של סביבת מג’יק והיחידה המתחזקת ומפיצה את מוצריה ולפיכך מהווה ספק יחיד בהתאם לזכויות מכוח הדין.