בקשות לפטור ממכרז: בנק ישראל

בנק ישראל פירסם לאחרונה מספר הודעות לגבי בקשות להתקשרות עם ספק יחיד.

שם הספק: IVC Research Center

מהות ההתקשרות: התקשרות עם איגוד קרנות הון סיכון איי.וי.סי – ריסרצ’ סנטר בע”מ כספק יחיד, לשם מסירת מידע אודות חברות סטרט-אפ. מאחר וכל המשקיעים בחברות הסטרט אפ הם חברים באיגוד, הוא היחיד שברשותו המידע המלא אודות חברות אלו. לצורך בניית מאזן התשלומים ומעקב אחרי חברות סטרט אפ, חטיבת מידע וסטטיסטיקה בבנק ישראל זקוקה למידע שוטף עליהם.

שם הספק: חברת שוורצקוף אינטגרציית ידע בע”מ STKI

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חב’ שוורצקוף אינטגרציית ידע בע”מ כספק יחיד, לשם אספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי וטקטי בתחום המחשוב. החברה מתמחה במגמות וחברות בשוק הישראלי; ככל הידוע לנו החברה ייחודית בתחום זה. תקופת ההתקשרות: מ- 1.3.2012 ועד לתאריך 28.2.2015. ההיקף הכספי: כ – 100,000 ₪, בהתאם לצרכי הבנק.

שם הספק: HP

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת היולט-פקרד ישראל בע”מ, כספק יחיד, לשם אספקת מידע ממירשם התושבים. ניתן לקבל את המידע מספק זה בלבד בהיותו הזוכה במכרז לניהול ותחזוקת מערכת “אביב”, המכילה את המידע.. בנק ישראל מפרסם באינטרנט את פרטי הלקוחות המוגבלים. מספרי תעודות הזהות והשמות מגיעים מהבנקים ולא תמיד הם מעודכנים. על-מנת למנוע הגבלות של חפים מפשע חייב מדור שיקים ללא כיסוי בפיקוח על הבנקים לבדוק את נכונות הדיווחים המגיעים. בדיקה זו נעשית מידי יום מול מאגר אזרחי המדינה באתר של משרד הפנים.

שם הספק: ICS Quest

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת איי.סי.אס קווסט בע”מ כספק יחיד, לשם תחזוקת המוצרים הבאים: TOAD, Recovery manage AD ושחזור אובייקטים ברשת ומערכת דו”חות. הספק הוא גם יצרן התוכנה והוא היחיד שבאפשרותו לספק את שירותי התחזוקה.

שם הספק: אקסיס בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת אקסיס בע”מ כספק יחיד, לשם תחזוקה של ממשק DATABRIDGE. הספק הוא גם יצרן התוכנה והוא היחיד שבאפשרותו לספק את שירותי התחזוקה.

שם הספק: סיסטמטיקס בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות כספק יחיד עם חברת סיסטמטיקס בע”מ כספק יחיד, לשם תחזוקת תוכנת שרת הפקסים RIGHTFAX. הספק הוא יצרן התוכנה והוא היחיד שבאפשרותו לספק את שירותי התחזוקה.

שם הספק: QMS

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת QMS כספק יחיד לתחזוקת תוכנת Eviews הקיימת בבנק. הספק הוא גם יצרן התוכנה והוא היחיד שבאפשרותו לספק את שירותי התחזוקה שלה.

שם הספק: ARKELIS N.G

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חב’ “ARKELIS N.G” כספק יחיד לרישוי, תחזוקה, שדרוגים, הטמעה ורכישה עתידית של מודלים של מערכת AMH לניהול ושינוע מסרי SWIFT. תקופת ההתקשרות: עד לתאריך 31.12.2016. ההיקף הכספי: עד 700,000 אירו.

בין הבקשות שאושרו להתקשרות עם ספק יחיד לאחרונה:

שם הספק: טופ סולושנס (ל.ה.ב) בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת טופ סולושינס (ל.ה.ב) בע”מ לשם שדרוג ותחזוקת מערכת נמל”ה המשמשת את הבנק. זאת לאחר פרסום מוקדם באתר האינטרנט של בנק ישראל בדבר כוונת הבנק להתקשר עם החברה. משלא נמצאו מתנגדים לעניין והתקבל אישור המנכ”ל מתאריך 3.1.12, אישרה ועדת המכרזים את ההתקשרות. תקופת ההתקשרות: עד לתאריך 31.12.16. היקף כספי: עד 40,000 ₪ כולל מע”מ, בהתאם לצרכי הבנק.

שם הספק: מלם-תים

מהות ההתקשרות: מימוש אופציה בהסכם, שנחתם בעקבות מכרז עם חברת מלם – תים בע”מ, לשם תחזוקת מערכת RTGS ותמיכה במוצרי VERITAS המשמשים את הבנק. תקופת ההתקשרות: עד לתאריך 31.12.13. היקף כספי: כ- 2,785,000 ₪ כולל מע”מ, בהתאם לצרכי הבנק.

שם הספק: תדיראן טלקום – שירותי תקשורת בישראל

מהות ההתקשרות: הארכת התקשרות עם חברת תדיראן טלקום – שירותי תקשורת בישראל, במסגרת אימוץ תוצאות מכרז מרכזי של החשכ”ל, לשם תחזוקת מרכזיית הבנק בתל אביב.

שם הספק: י. א. מיטווך ובניו בע”מ

מהות ההתקשרות: הרחבת התקשרות עם חברת י.א. מיטווך ובניו שזכתה במכרז פומבי לשם רכישה ותחזוקה של מרכזייה עבור אחד מאתרי הבנק, מטעמים של יעילות וחיסכון, ובהמשך לאישור המנכ”ל מתאריך 4.1.12. תקופת ההתקשרות: עד 31.12.2017

שם הספק: קונסיסט (ישראל) פתרונות בתוכנה ובמחשוב בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת קונסיסט (ישראל) פתרונות בתוכנה ובמחשוב בע”מ לשם תחזוקת תוכנת קונסיסט המשמשת את הבנק. זאת לאחר פרסום מוקדם באתר האינטרנט של הבנק בדבר כוונתנו להתקשר עם החברה. משלא נמצאו מתנגדים לעניין, והתקבל אישור המנכ”ל מתאריך 27.12.11, אישרה ועדת המכרזים את ההתקשרות. היקף כספי: מיליון וחצי ₪. תקופת ההתקשרות: עד 31.1.2015

שם הספק: IBM ישראל

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת יבמ ישראל בע”מ, לשם תחזוקה ורישוי של התוכנות המשמשות את הבנק. זאת לאחר פרסום מוקדם באתר האינטרנט של הבנק בדבר כוונתנו להתקשר עם החברה. משלא נמצאו מתנגדים לעניין, והתקבל אישור המנכ”ל מתאריך 20.12.11, אישרה ועדת המכרזים את ההתקשרות. היקף כספי: עד ארבעה מיליון ₪ (בהתאם לצורכי הבנק). תקופת ההתקשרות: עד 31.12.2014

שם הספק: SPL

מהות ההתקשרות: התקשרות עם חברת אס.פי.אל תוכנה בע”מ כספק יחיד, לשם תחזוקת התוכנות ADABAS ו – NATURAL, המשמשות את הבנק. זאת לאחר פרסום מוקדם באתר האינטרנט של הבנק בדבר כוונתנו להתקשר עם החברה. משלא נמצאו מתנגדים לעניין, והתקבל אישור המנכ”ל מתאריך 20.12.11, אישרה ועדת המכרזים את ההתקשרות. היקף כספי: עד שני מיליון ₪ (בהתאם לצורכי הבנק). תקופת ההתקשרות: עד 31.12.2014