בקשה לפטור ממכרז: משרד הרווחה/זרוע עבודה – א.מ.ן מחשבים [שירותי VOIP מבוססי ממשקים חברתיים]

הגוף המפרסם: משרד הרווחה, העבודה ושירותים החברתיים/זרוע עבודה

שם הספק: א.מ.ן מחשבים בע”מ

מהות ההתקשרות: שירותי VOIP מבוססי ממשקים חברתיים/ אספקת שירות פלטפורמה לבניית מערכות תקשורת גמישות

התחלת ההתקשרות: 1 בנובמבר 2020; סיום ההתקשרות: 31 אוקטובר 2021

החלטה: טרום החלטת הועדה; פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד

הערות: ב- 14 באוקטובר 2020 התקיימה ישיבת וועדת המכרזים לתחום תעסוקת אוכלוסיות ייחודיות בזרוע עבודה.

בין היתר נאמר בישיבה זו כי “שוק התעסוקה הישראלי בכלל ובתקופת משבר קורונה בפרט הינו אחד הנושאים הבוערים על סדר יומה של ממשלת ישראל ושל החברה הישראלית כולה. משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, אשר אמון – באמצעות זרוע העבודה – על שוק העבודה, בוחן כל העת כלים נוספים במסגרת סל המענים המקצועיים לצמצום שיעור האבטלה.

“במסגרת הרחבת סל המענים, המשרד מקדם ומוביל ‘יום שיא’ לעידוד שילוב אוכלוסיות שונות בתעסוקה, במסגרתו יופעל מיזם תעסוקתי חדשני אשר יעניק סיוע ממוקד ומקצועי, במשך פרק זמן מוגבל (2 ימי עבודה) בהכוונה לייעוץ תעסוקתי עבור דורשי עבודה נפגעי משבר קורונה ו/או כל מחפש עבודה אחר, אשר נתקל בחסמים שונים במהלך החיפוש, במגוון תחומים ובמגוון תפקידים.

“המיזם מוקם בשיתוף פעולה עם המגזר העסקי ובעיקרו וולונטרי.

“במסגרת המיזם המשרד מעוניין להתקשר עם חברת אמן מחשבים לצורך אספקת שירות פלטפורמה לבניית מערכות תקשורת גמישות”.

מדובר ב”הקמת שירותי Voice over Internet Protocol, VoIP מבוססי ממשקים תכנותיים, עבור מוקדי שירות וירטואליים, שירותי Softphone מבוססי Web Real-Time Communication, WebRTC (ללא צורך בהתקנת תוכנות למוקדנים), שמירת לוגים וניטור שיחות, הקלטות שיחה ואינטגרציה של השירותים הללו עם מערכות המידע של זרוע עבודה במשרד”.

דרישות מקצועיות נוספות אשר רלבנטיות למאפייני השירות הנדרש:

+ פיתרון טכנולוגי שיאפשר תקשורת קולית בין מוקדים שממוקמים במקומות רבים ושונים, באמצעות המחשב האישי שלהם ובין הפונים למוקד הוירטואלי;

+ ההתקשרות צריכה להתבסס על העברת נתונים, ללא צורך בהוצאת מידע פרטי מחוץ למשרד ולא אחסונם בענן;

+ השירות צריך להיות באינטגרציה עם פיתרון שיפותח ע”י מערכות מידע ויאפשר גמישות מקסימלית וכן קבלת מידע על שיחות שלא נענו ולאפשר חזרה למתקשרים, שמירת מידע בנוגע לשיחות והגבלת זמן, הקלטת השיחות בתיעוד;

+ אפשרות להעביר הקלטות של שיחות למערכות המידע של המשרד, יכולת הרחבה לשירותי SMA, WhatsApp ועוד”

“עפ”י המידע שנמסר לוועדה מענה טכנולוגי הכולל את כל המרכיבים האמורים, קיים כיום רק במסגרת שירות של חברת Twillo אשר חברת א.מ.ן הינה הספק הבלעדי שלה בישראל”.