בקשה לפטור ממכרז: משרד האוצר/שוורצקוף אינטגרציית ידע STKI

הגוף המפרסם: משרד האוצר

תקנה: 3 (29)

שם הספק: שוורצקוף אינטגרציית ידע STKI

נושא ההתקשרות: STKI הינה חברה אנליסטית בעלת ידע ייחודי בכל הנוגע לתחום המחשוב בארץ. מדובר בהתקשרות עם חברת שוורצקוף לצורך שירותי ייעוץ עבור מנהלת מטה התקשוב הממשלתי. הייעוץ כולל בין השאר ניתוח השוואתי של הערך המקצועי של מוצרי טכנולוגיית המידע המוצעים בשוק. בנוסף, החברה מספקת את השירותים הבאים: פגישות עבודה שוטפות של מנכ”ל החברה עם מנהל החטיבה, פגישות עבודה שוטפות של אנליסטים עם מנהלים בכל אחת מיחידות החטיבה, מענה לשאילתות שונות של היחידות על פי צורך, קיום שולחנות עגולים משותפים עם גופי מחשוב נוספים בארץ בתחומים שונים.

החברה מהווה יועץ בלתי תלוי הנותן חוות דעת בתחומי מחשוב. ישנן שלוש חברות אנליסטים הפועלות ונותנות שירותי ייעוץ בתחום ניתוח שוק טכנולוגיית המידע: חברת GARTNER גרטנר שירותי ייעוץ (סניף של גרטנר העולמית); חברת FORRESTER פורסטר יועצים (מייצגת של חברת המחקר פורסטר העולמית) וחברת STKI בראשותו של דר’ ג’ימי שוורצקוף. בעוד החברות הבינלאומיות מתרכזות בניתוח השוק של החברות הבינלאומיות הגדולות, מתרכזת STKI בבדיקת שוק טכנולוגיית המידע בישראל, ועל כן STKIהינה חברה אנליסטית בעלת ידע ייחודי בכל הנוגע לתחום המחשוב בארץ. החברה מעסיקה אנליסטים המתמחים בתחומי הטכנולוגיה השונים, במגמות ובפעילות חברות בארץ, בתכנון אסטרטגי בתחום המחשוב ועוד.

ד”ר נחמן אורון המשמש כיועץ אסטרטגי לענייני תקשוב עבור משרדי הממשלה השונים, מטעם הממונה על התקשוב הממשלתי, ערך בדיקה של החברות הקיימות בתחום. נמצא כי הספקים הנוספים המצוינים לעיל עוסקים במחקר השוואתי בין ספקים בינלאומיים, ואינם מתמחים בחברות הישראליות.

התחלת ההתקשרות: 1 באוגוסט 2012; סיום ההתקשרות: 31 ביולי 2013

החלטה: טרום החלטת הועדה

הערות: פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד