בקשה לפטור ממכרז: משרד האוצר/זיו האפט

16:17 10.08.2012

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים

תגים: ,

שם המשרד: משרד האוצר

שם הספק: זיו האפט ייעוץ וניהול בע”מ

נושא ההתקשרות: תחזוקת מערכת דיינסק – מודול ביקורת פנימית. מערכת דיינסק הינה מערכת לניהול ותיעוד ביקורות המבוצעות על ידי אגף שוק ההון, והערכות בקרב הגופים המפוקחים (המוסדיים) בנושאים המפוקחים על ידי האגף כגון ממשל תאגידי, השקעות, אשראי, זכויות עמיתים ומבוטחים, אקטואריה וכדו’. המערכת נרכשה מחברת דיינסק כתוכנת מדף, ועליה בוצעו התאמות ואפיונים רבים התואמים את הצרכים הייחודיים של האגף.

המערכת הינה מערכת ייעודית המסייעת לארגן ולשפר את מערך הבקרה הפנימית, תוך יצירת סטנדרט אחיד בעבודת הביקורת. המערכת כוללת מודולים המאפשרים מעקב מנהלי אחר מבוקרים, ניהול סיכונים, בניית תוכניות ביקורת שנתיות ורב-שנתיות, ומהווה כלי תמיכה חיוני והכרחי בתהליכי הביקורת, רישום ליקויים, עיקרי הממצאים וההמלצות, ומעקב אחר תיקון הליקויים ויישום ההמלצות. מערכת זו משמשת את אגף שוק ההון לבדיקת יציבותם והתנהלותם התקינה של הגופים המפוקחים על ידו. ההתקשרות הנדרשת הינה לתחזוקת המערכת, והיא כוללת גם שדרוגי תוכנה וטיפול בתקלות טכניות.

אין מערכות אחרות בשוק הנותנות מענה לצרכים של המשרד בנושא זה. חברת דיינסק היא יצרנית המערכת ולפיכך היא בפועל הספק היחיד לתחזוקת המערכת. חברת זיו האפט היא מורשה השיווק היחיד מטעם יצרנית התוכנה.

התחלת ההתקשרות: 1 במאי 2012; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2013