בקשה לפטור ממכרז: הכנסת/שוורצקוף אינטגרציית ידע בע”מ (STKI)

הגוף המפרסם: הכנסת

שם הספק: שוורצקוף אינטגרציית ידע בע”מ (STKI)

נושא ההתקשרות: עוז כהן סגן ראש אגף טכנולוגיה ומנהל מדור יישומים בכנסת כותב כי שוורצקוף אינטגרציית ידע בע”מ (STKI) היא חברה אנליסטית בעלת יידע ייחודי בכל הנוגע לתחום המחשוב בארץ וכי היא מהווה יועץ בלתי תלוי הנותן חוות דעת בתחומי מחשוב.

מדובר בהתקשרות עם STKI לצורך שירותי ייעוץ עבור הנהלת הכנסת, חטיבת המידע, חטיבת התפעול ואגף הטכנולוגיה והמחשוב. הייעוץ כולל בין היתר ניתוח השוואתי של הערך המקצועי של מוצרי טכנולוגיית המידע המוצעים בשוק.

בנוסף, החברה מספקת את השירותים הבאים: פגישות עבודה שוטפות של מנכ”ל החברה עם מנכ”ל הכנסת והנהלת הכנסת, פגישות עבודה שוטפות של אנליסטים עם מנהלים באגף הטכנולוגיה ובמחשוב, מענה לשאילתות שונות של היחידות על-פי צורך, קיום שולחנות עגולים משותפים עם גופי מחשוב נוספים בארץ בתחומים שונים.

עוז כהן משווה בין שלוש חברות האנליסטים הפועלות ונותנות שירותי ייעוץ בתחום ניתוח שוק טכנולוגיית מידע: חברת גרטנר (Gartner), חברת פורסטר ריסרץ’ (Forrester Research) וחברת STKI בראשותו של ד”ר ג’ימי שוורצקוף.

ד”ר נחמן אורון המשמש כיועץ אסטרטגי לענייני תקשוב עבור משרדי הממשלה השונים מטעם הממונה על התקשוב הממשלתי, ערך בדיקה של החברות הקיימות בתחום. נמצא כי הספקים הנוספים עוסקים במחקר השוואתי בין ספקים בינלאומיים ואינם מתמחים בחברות ישראליות.

החלטה: אושר

הערת העורך: נוסח ההנמקות זהה לחלוטין לנוסח בקשה של משרד האוצר להתקשרות עם STKI שפירסמתי באוגוסט 2012 באתר זה כאן.