בקשה לפטור ממכרז: במסגרת תוכנית לאורח חיים בריא לעובדים במשרד האוצר הם יחוברו למערכת דיגיטלית ויעברו פיקוח יומי באמצעות אפליקציה

הגוף המפרסם: משרד האוצר

שם הספק: המרכז לבריאות הגוף והלב  O2 בחסות “הדסה”

מהות ההתקשרות: תוכנית לאורח חיים בריא לעובדים במשרד האוצר

התחלת ההתקשרות: 1 בפברואר 2018; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2018

החלטה: טרום החלטת הועדה; פרסום כוונה להתקשרות עם ספק יחיד

הערות: מחלקת הרווחה מבקשת את אישור חברי ועדת המכרזים, להתקשרות בפטור ממכרז כספק יחיד עם המרכז לבריאות הגוף והלב O2 בחסות “הדסה”, לצורך הובלת תוכנית לאורח חיים בריא לעובדים במשרד.

התוכנית תכלול הגברת מודעות ופעולות לביצוע ולקידום אורח חיים בריא בתזונה, פעילות גופנית והרגלי בריאות ובהם התמודדות עם לחץ ושחיקה, מניעת עישון, ארגונומיה ועוד.

למרכז בריאות הגוף והלב ישנה מערכת דיגיטלית ייחודית המספקת ליווי ברמה האישית של מאמן בריאות ותזונאית בפיקוח של דוקטור חורש על בסיס יומי באמצעות אפליקציה.

בנוסף, במסגרת התוכנית ייערכו למשתתפים:

  1. בדיקות ראשוניות הכוללות הערכת גורמי סיכון, בדיקות אחוז שומן /שריר, בדיקות יציבות , סיבולת שריר, גמישות ותוכנית אימון גופני ע”י מומחים של המרכז.
  2. ליווי תזונתי – תזונה נכונה ושינוי הרגלי חיים, היכרות עם ארגז כלים לאכילה נכונה וירידה במשקל בהתאם ליעדים אישיים (שקילה שבועית).
  3. אימון קבוצתי מודרך – אימון במרכז בריאות ושימוש בציוד מתקדם.
  4. חיבור למערכת דיגיטלית – ליווי ברמה האישית של מאמן בריאות ותזונאית בפיקוח יומי באמצעות אפליקציה לאורך כל תקופת הפעילות.

התוכנית מיועדת לכ- 150 משתתפים, למשך 3 חודשים לכל משתתף. הספק המבוקש הינו יחיד מסוגו הנותן את מכלול השירותים המבוקשים ובכלל זה בדיקות ראשוניות למשתתפים וכן ליווי שוטף לאורך התכנית בין היתר באמצעות מערכת דיגיטלית ייחודית. לשם איתור ספקים נוספים נעשו חיפושים במנועי חיפוש שונים באינטרנט כולל פנייה לספקים הנותנים שירותים דומים, כל החיפושים הראו כי לא קיימים בשוק ספקים הנותנים את מכלול השירותים המבוקש. היקף ההתקשרות הוא 100,000 ₪ לשנה.