בעקבות עתירה לבג”ץ שהוגשה נגדו: משרד התקשורת מאריך (18.2.2019) בפעם השלישית את המועד האחרון להגשת התייחסויות לשימוע “תיקון רישיונות בעניין שירותי פרימיום; העתירה נמחקה

בבית המשפט העליון בשבתו כבית משפט גבוה לצדק חזר בו היום (18.2.2019) מרכז המידע לציבור החרדי בע”מ מעתירה [בג”ץ 722/19] שהגיש למתן צו על תנאי וצו ביניים  והיא נמחקה. העתירה הוגשה נגד משרד התקשורת, מנכ”ל המשרד נתנאל (נתי) כהן ושר התקשורת איוב קרא.

הרכב בית-השפט שדן בעתירה [כבוד השופטים דפנה ברק-ארז, דוד מינץ ויוסף אלרון] כתב בפסק דינו:

“העתירה התמקדה באופן הפרסום של שימוע בנוגע לשינוי בתחום הרישוי של שירות טלפוניה מטעם משרד התקשורת.

“טענות הצדדים שנשמעו בקצרה נסבו על אופן הפרסום, בהתייחס לחשיבות הנודעת גם ליידוע של קהל הצרכנים הפוטנציאליים. מלכתחילה לא נעשה פרסום ייעודי גם לקהל זה, להבדיל מאשר לגורמי תקשורת. בהמשך, הוארך המועד שנקבע להגשת תגובות מטעם הציבור.

“בעת הזו השתכנענו כי הפרסום שנעשה הוא, לפחות בדיעבד, מספק, תוך התחשבות גם בהארכת המועד שהוחלט עליה. בנסיבות אלה המלצנו לעותרת לחזור בה מן העתירה, שהתמצתה בכך, והיא קיבלה את המלצתנו.

“בא-כוח המדינה הודיע בתום הדיון כי לפנים משורת הדין יוארך המועד שנקבע להגשת תגובות והתייחסויות במסגרת השימוע עד ליום 25.2.2019, ואנו מברכים על כך.

“במבט הצופה פני עתיד דומה שראוי לשקול מהי מתכונת הפרסום המתאימה בהתאם להליך שבו מדובר, שהרי סוף מעשה במחשבה תחילה.

“סוף דבר: העתירה נדחית. אין צו להוצאות”.

הערת עורך Read IT Now: היום דיווחתי בחלון המבזקים של האתר: משרד התקשורת מאריך (18.2.2019) בפעם השלישית את המועד האחרון להגשת התייחסויות לשימוע “תיקון רישיונות בעניין שירותי פרימיום”; המועד החדש: 25.2.2019.