בסיס משתמשי האינטרנט בסין בסוף 2014 הגיע ל- 648.75 מיליון איש

נתונים שפורסמו ע”י China Internet Network Information Center, CNNIC  ב- 24 בפברואר 2015 אומר כי נכון לסוף שנת 2014 הגיע בסיס משתמשי האינטרנט בסין ל- 648.75 מיליון איש. מדובר באינטרנט נייד ובאינטרנט נייח.

זמן השימוש הממוצע במחצית השנייה של שנת 2014 עמד זמן השימוש הממוצע בשירותי אינטרנט לשבוע למשתמש על 26.3 שעות.

מספר משתמשי האינטרנט בסין גדל ב- 2.65% בהשוואה לאמצע שנת 2014 עם שיעור חדירה של 47.9%.

מתוך כלל משתמשי האינטרנט במדינה, 85.82% (או 556.78 מיליון איש) עשו זאת באמצעות מכשירים ניידים.

בין הנתונים הנוספים שפורסמו נכון לסוף שנת 2014: מספר אתרי האינטרנט – 3.349 מיליון; מספר שמות המתחם (דומיינים) – 20.601 מיליון; מספר דפי האינטרנט – 189.919 מיליארד (מתוכם 40.64% דפים דינמיים).

דמוגרפיית המשתמשים: גברים – 56.4%; נשים – 43.6%. בני 10-19 היוו 22.8% מכלל המשתמשים; בני 20-29 היוו 31.5% מכלל המשתמשים; בני 30-39 היוו 23.8% מכלל המשתמשים; בני 40-49 היוו 12.3% מכלל המשתמשים; בני 50 ויותר היוו  7.9% מכלל המשתמשים.