בנק ישראל: מכרז פומבי עם הליך תחרותי נוסף להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערכת לשיתוף נתוני אשראי [בהתאם לחוק נתוני אשראי התשע”ו – 2016]

הגוף המפרסם: בנק ישראל

נושא המכרז: מכרז פומבי עם הליך תחרותי נוסף להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערכת לשיתוף נתוני אשראי וחבילות עבודה נלוות. המערכת מיועדת לריכוז ולהעברת מידע בנושא אשראי של לקוחות קמעונאיים, בהתאם לחוק נתוני אשראי התשע”ו – 2016.

מס’ המכרז: 52/16

תאריך פרסום: 18 באוגוסט 2016

מועד אחרון: 31 באוקטובר 2016

הערות: בנק ישראל מזמין הצעות להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערכת לשיתוף נתוני אשראי וחבילות עבודה נלוות. המערכת מיועדת לריכוז ולהעברת מידע בנושא אשראי של לקוחות קמעונאיים, בהתאם לחוק נתוני אשראי התשע”ו – 2016. המערכת מיועדת לריכוז ולהעברת מידע בנושא אשראי של לקוחות קמעונאיים בהתאם לחוק נתוני אשראי אשר אושר בכנסת ביום 29.3.2016  ולהוראות שנקבעו וייקבעו מכוחו,  לרבות תקנות, כללים והחלטות.

המערכת תמוקם באתרי בנק ישראל ותשמש תשתית מידע ללשכות אשראי,  אשר יוכלו לעבד את הנתונים כאמור בסביבה מאובטחת של הבנק,  בכדי להציע לציבור שירותים על בסיס המידע שייאגר בה.

חבילות העבודה העיקריות הן: מאגר נתוני אשראי. מערך טיפול בלקוחות. אירוח לשכות אשראי. תשתיות טכנולוגיות. אבטחת מידע. לאחר סיום ההקמה, יכללו השירותים תפעול ותחזוקה של  המערכת, כולה או חלקה, לפי שיקול דעת הבנק, עד לתקופה מירבית של 15 שנים. בהמשך, הפרויקט עתיד לכלול רכיבים נוספים, שאינם כלולים בשירותים המבוקשים במכרז זה. הבנק רשאי להתקשר עם גורמים אחרים לצורך ביצוע (billing).

השירותים במכרז זה כוללים איפיון,  התאמות ופיתוחים נוספים לתוכנה, אחת או יותר, וחומרה, שיסופקו על ידי המציע, התקנה,  יישום, הטמעה,  תיעוד והדרכה,  ולאחר סיום ההקמה – תפעול,  תמיכה ותחזוקה של המערכת,  לתקופה של עד חמש עשרה שנים. המציע יבצע את כל הדרוש להקמת המערכת בלוח הזמנים הנדרש, ולהפעילה לאחר שלב ההקמה.