בנק ישראל: מכרז פומבי עם הליך תחרותי נוסף ליישום והטמעה של מערכת לניהול פניות הציבור

הגוף המפרסם: בנק ישראל

נושא המכרז: מכרז פומבי עם הליך תחרותי נוסף ליישום והטמעה של מערכת לניהול פניות הציבור

מס’ המכרז: 04/12

תאריך פרסום: 26 בינואר 2012; מועד אחרון: 27 בפברואר 2012

הערות: בנק ישראל מזמין הצעות ליישום והטמעה של מערכת לניהול פניות הציבור ולתחזוקה של המערכת. המערכת תהיה מושתתת על פלטפורמת Microsoft Dynamics CRM.

בין תנאי הסף: המציע הוא שותף של חברת מיקרוסופט ישראל, המחזיק במסגרת תוכנית השותפים של מיקרוסופט בלפחות אחת מבין ההתמחויות הבאות: התמחות Customer Relationship Management ברמת Gold Competency או ברמת Silver Competency; שותף ברמת Gold Certified Partner עם התמחות Customer Relationship Management ברמת Silver; כל הסמכה אחרת של מיקרוסופט אשר, על פי אישור בכתב של מיקרוסופט, הינה שוות ערך בתכולתה ובמהותה לאחת מההסמכות הנ”ל.

במהלך חמש השנים הקלנדריות שקדמו למועד הגשת ההצעה (2007 – 2011) המציע סיים להטמיע לפחות 3 מערכות בסביבת MS CRM, כל אחת מהן בעבור חברה/ארגון המונה 250 עובדים, מתוכם לפחות 30 משתמשים.

מחזור הפעילות השנתי של המציע בתחום פיתוח תוכנה מסוג MS CRM בכל אחת מהשנים 2010 ו- 2011 היה 2 מיליון ₪ לפחות (לא כולל מע”מ).

מנהל הפרוייקט המוצע ניהל במהלך שלוש השנים הקלנדריות שקדמו למועד הגשת ההצעה (2009 – 2011) 2 פרוייקטים לפחות של הקמת מערכות מבוססות תהליכים בסביבת MS CRM.

כל אחד משני המיישמים/מנתחי המערכות המוצעים יישם במהלך חמש השנים הקלנדריות שקדמו למועד הגשת ההצעה (2007 – 2011) פרוייקט אחד בסביבה המדוברת (MS CRM) לפחות, שנמצא בעת הגשת ההצעה בשלב הייצור (production).