בנק ישראל: מכרז פומבי ממוכן דו-שלבי לאספקת זכויות שימוש, פיתוח ותחזוקת מערכת ניהול פניות ציבור בתשתית CRM בענן

הגוף המפרסם: בנק ישראל

נושא המכרז: מכרז פומבי ממוכן דו-שלבי לאספקת זכויות שימוש, פיתוח ותחזוקת מערכת ניהול פניות ציבור בתשתית CRM בענן

מס’ המכרז: 16/20

מועד אחרון: 28 ביוני 2020

הערות: במודעה בעיתונות המודפסת נאמר בין היתר:

+ מדובר באספקת זכויות שימוש בתשתית ה- CRM בענן בהתאם לסוגי המשתמשים שייקבעו על-ידי הבנק;

+ הכנת איפיון מפורט, פיתוח בדיקות, הטמעה והדרכה על-גבי תשתית ה- CRM המוצעת על מערכות פניות ציבור ואופציה לאיפיון מפורט, פיתוח, בדיקות, הטמעה והדרכה של מערכת מושל”ך [מערכת “מושכי שיקים ללא כיסוי”] ואיפיון ראשוני של היישום הבסיסי והיישום האופציונלי. המערכת תחליף את המערכת הקיימת כיום והספק הזוכה יידרש להסב את הנתונים מהמערכת הקיימת לחדשה.

+ מתן שירותי תפעול ותחזוקה שוטפים הכוללים אספקת רישוי לשירות הענן, תוספות, שינויים ושיפורים במערכת (ככל שיידרשו) אחריות ותחזוקה ליישום הבסיסי וליישום האופציונלי במהלך כל תקופת ההתקשרות.

* תקופת ההתקשרות היא חמש שנים (כפוף לאפשרות הבנק בהסכם ההתקשרות לקצרה). כמו כן הבנק רשאי לממש אופציה להאריך את תקופת ההתקשרות מעת עת בין לשירותים מסויימים הנכללים במכרז ובין לכל הכלול בו, עד 5 שנים נוספות.