בנק ישראל: מכרז לאספקה ולתחזוקה של מארזי אחסון נתונים, מתגי SAN ומוצרים נלווים (חומרה ותוכנה) המסופקים ע”י חברת Dell Technologies

הגוף המפרסם: בנק ישראל

נושא המכרז: מכרז פומבי ממוכן עם שלב מיון מוקדם לאספקה ולתחזוקה של מארזי אחסון נתונים, מתגי SAN ומוצרים נלווים (חומרה ותוכנה) המסופקים ע”י חברת Dell Technologies

מס’ המכרז: 11/20

תאריך פרסום: 4 בפברואר 2020

מועד אחרון: 25 בפברואר 2020

הערות: בין תנאי הסף:

+ המציע מכר לפחות 15 מארזי UNITY, כל אחד מהם בהיקף של לפחות 100TB, במהלך 3 השנים  שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות.

+ המציע ביצע התקנות והטמעות של לפחות 15 מארזי UNITY, כל אחד מהם בהיקף של לפחות 100TB, כאשר סיום ההתקנה של כל מארז היה במהלך שלוש השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות.

+ המציע התקין והטמיע, באישור היצרן, לפחות 5 התקנים של כל אחת מהמערכות הבאות מתוצרת חברת Dell Technologies, כאשר סיום ההתקנה של כל התקן היה במהלך שלוש השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות: מערכת Isilon; מערכת RecoverPoint; מתגי CISCO MDS 97XX.

+ המציע התקין והטמיע, באישור היצרן, את תוכנת RecoverPoint for Virtual Machines Data Protection Software מתוצרת חברתDell Technologies , הטמעה הכוללת הגנה על 50 שרתים וירטואליים לפחות, כאשר סיום ההתקנה של התוכנה היה במהלך שלוש השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות.

+ המציע מעסיק לפחות שני טכנאים מוסמכים מטעם חברת Dell Technologies, כל אחד מהם בעל ניסיון בהתקנה ובמתן שירותי תחזוקה למארזי איחסון מתוצרת Dell Technologies, לפי הפירוט הבא: ניסיון מצטבר של לפחות 4 שנים, בהיקף של לפחות 1,000 שעות בשנה, במארזי איחסון  שונים.

+ ניסיון מצטבר של לפחות שנתיים, בהיקף של לפחות 500 שעות בשנה, במארזי איחסון שונים.

+ המציע מפעיל, באישור היצרן, מוקד שירות שנותן שירות 24*7 לכל רכיבי החומרה והתוכנה שמופיעים במכרז, כולל מוקד פניות טלפוני הפועל במשך כל שעות היממה ומשך כל ימות השנה (להוציא יום כיפור).

תקופת ההתקשרות היא ל- 5 שנים (כפוף לאפשרות הבנק בהסכם ההתקשרות לקצרה). כמו כן, הבנק רשאי לממש אופציה להאריך את תקופת ההתקשרות מעת לעת בין לשירותים מסוימים הנכללים במכרז ובין לכל הכלול בו, עד 2 שנים נוספות. כמו כן, הבנק רשאי לרכוש בתקופת ההסכם שירותים נוספים מהזוכה בהתאם לזכויות ברירה המפורטות בהסכם ההתקשרות.