בנק ישראל הקים וועדת איתור לתפקיד חבר הנהלה ומנהל/ת חטיבת טכנולוגיית המידע בבנק

הגוף המפרסם: בנק ישראל

התפקיד: דרוש/ה: מנהל חטיבת טכנולוגיית מידע

מועד אחרון: 24 בנובמבר 2014

תיאור התפקיד: ניהול חטיבת טכנולוגיית המידע בבנק וייעוץ להנהלת הבנק בתחום אסטרטגיית המחשוב.

הערות: ב- 21 באוקטובר 2014 פירסם הבנק הודעה לעיתונות בה נאמר כי “דורון פלח מנהל החטיבה לטכנולוגית המידע בבנק ישראל יסיים את תפקידו בסוף השנה: מנהל החטיבה לטכנולוגיית המידע בבנק ישראל דורון פלח הודיע היום על החלטתו לפרוש בסוף השנה מתפקידו בבנק אותו מילא בשלוש השנים האחרונות. נגידת בנק ישראל תקים ועדת איתור בראשות המנכ”ל, אשר תמליץ על מועמדים לתפקיד.

דורון פלח הוביל מספר תהליכים ופרויקטים מרכזיים, במסגרתם שודרגו תשתיות המיחשוב והתקשורת של הבנק. בין השאר פותחו מערכות חדשות לתמיכה בפעילות חטיבות הבנק, כגון מערכות לניהול יתרות המט”ח, מערכות דיווח לפיקוח על הבנקים, מערכות לניהול לשכות, יישומי ניהול כוח אדם מתקדמים ועוד. בנוסף, חודשו המערכות לחיזוק הקשר של בנק ישראל עם הציבור, כדוגמת אתר האינטרנט, ומערכתCRM  לניהול פניות הציבור לפיקוח על הבנקים. פלח גם הוביל מהלכים חשובים לחיזוק המוכנות והעמידות של מערכות המידע המיחשוב של בנק ישראל לשעת חירום.

נגידת בנק ישראל, ד”ר קרנית פלוג אמרה כי החטיבה לטכנולוגית המידע עברה שינויים משמעותיים בהובלתו של דורון פלח ועמדה מול אתגרים שונים בתחום המתאפיין בשינויים מהירים ומצריך רמה מקצועית גבוהה ביותר”.