בנק ישראל: הודעות על כוונה להתקשר בפטור ממכרז

בנק ישראל פירסם לאחרונה מספר הודעות על בקשות להתקשרות עם ספק יחיד.

שם הספק: משרד ההסברה והתפוצות/לשכת הפרסום הממשלתית (לפ”מ)

מהות ההתקשרות: עריכת קמפיין הסברה לציבור אודות המעבר לסדרת השטרות החדשה. היקף כספי: כ- 7.5 מיליון ₪.

שם הספק: טלדור תקשורת בע”מ

מהות ההתקשרות: רכישת ציוד תקשורת אקטיבית ותוכנות מתוצרת CISCO. הרחבת ההתקשרות עם החברה, שנכרתה בעקבות זכייתה במכרז פומבי, לצורך תחזוקת ציוד CISCO הקיים בבנק ולרכישת ציוד נוסף, מטעמי אחידות וחסכון בעלויות. היקף כספי: כ- 2 מיליון ₪.

שם הספק: בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ

מהות ההתקשרות: תחזוקת צירי PRI. מאחר והחשכ”ל טרם פרסם מכרז חדש בנושא, והאריך את תוקפו של הנוכחי, אישרה ועדת המכרזים להאריך את ההתקשרות עם החברה עד 30.6.13, או עד למימוש תוצאות המכרז המרכזי החדש שיפורסם ע”י החשכ”ל.

שם הספק: בזק החברה הישראלית לתקשורת בע”מ

מהות ההתקשרות: אימוץ תוצאות מכרז חשכ”ל, לצורך אספקת ותחזוקת קווים (רשת התקשורת הממשלתית). המשך התקשרות עם בזק, החברה הישראלית לתקשורת, במסגרת אימוץ תוצאות מכרז מרכזי של החשכ”ל, לצורך אספקת ותחזוקת קווי תקשורת ושירותים נלווים. היקף כספי: כ- 2.5 מיליון ₪.

שם הספק: Artnet Experts Ltd

מהות ההתקשרות: הרחבת חוות שרתים. מימוש אופציה בהסכם, שנחתם עם החברה בעקקבות זכייתה במכרז פומבי, לצורך תכנון שטח ההמשך של חוות השרתים. היקף כספי: עד 5 מיליון ₪.

שם הספק: ספיידר פיתרונות בע”מ

מהות ההתקשרות: רכישת רכיבים נוספים ותחזוקת מערכת Firewall.

שם הספק: א.מ.ת מחשוב בע”מ

מהות ההתקשרות: תחזוקת תוכנת VERITAS. הארכת התקשרות עם הספק הנוכחי, עד סיום הליכי מכרז פומבי חדש בנושא. ההתקשרות היא עד 30.9.13, או עד סיום הליכי המכרז החדש שיפורסם בנושא, המוקדם מביניהם.

שם הספק: SAP ישראל בע”מ

מהות ההתקשרות: רכישת מודול BO למערכת ERP. מימוש האופציה בהסכם עם החברה, שנכרת בעקבות זכייתה במכרז פומבי, לצורך רכישת מודול BO.

שם הספק: אופיסופט בע”מ

מהות ההתקשרות: א. ייעוץ בתחום המדדים והיעדים. הרחבת התקשרות עם החברה, שזכתה במכרז פומבי, למיכון הפיקוח על הבנקים, לצורך אספקת שירותי ייעוץ בתחום היעדים והמדדים. המטרה היא לשמור על האחידות במעקב אחר המדדים והיעדים של כל החטיבות, באמצעות כלי טכנולוגי אחיד ומתודולוגיה אחידה; ב. שירותי ייעוץ בתחום מערכות המידע.

שם הספק: קבוצת פארטו בע”מ

מהות ההתקשרות: הספקת שרותי ייעוץ בתחום מערכות מידע: מימוש אופציה בהסכם עם החברה, שנכרת בעקבות זכייתה במכרז פומבי, לצורך ייעוץ לאפיון מערכות המידע.

שם הספק: מ.י.ה מחשבים בע”מ

מהות ההתקשרות: התקשרות כספק יחיד, לרישוי והדרכה לתוכנת JMPro. ההתקשרות עם החברה, נדרשת לצורך רישוי והדרכה של תוכנת JMPRO, המשמשת את הבנק. בהיותה הנציגה הבלעדית בישראל של חב’ JMPRO, היא היחידה שבאפשרותה לספק את השירותים המבוקשים. לאחר שלפרסום כוונת ההתקשרות באתר האינטרנט כנדרש, לא הוגשו הסתייגויות, והתקבל אישור המנכ”ל, אישרה ועדת המכרזים את ההתקשרות.

שם הספק: היטאצ’י דאטה סיסטמס HDS

מהות ההתקשרות: התקשרות כספק יחיד, לתחזוקת מארז הדיסקים הקיים של המחשב המרכזי. ההתקשרות עם החברה, נדרשת לצורך תחזוקת מארז הדיסקים של המחשב המרכזי, המשמש את הבנק. החברה היא המורשה הבלעדית מטעם היצרן, להתקנת ותחזוקת מארז זה. לאחר שלפרסום כוונת ההתקשרות באתר האינטרנט כנדרש, לא הוגשו הסתייגויות, והתקבל אישור המנכ”ל, אישרה ועדת המכרזים את ההתקשרות.

שם הספק: זיו האפט ייעוץ וניהול (BDO) בע”מ

מהות ההתקשרות: שירותי ייעוץ בתחום מערכות המידע. מימוש אופציה בהסכם עם החברה, שנכרת בעקבות זכייתה במכרז פומבי , לייעוץ בתחום מערכות מידע.

שם הספק: EMC Computer Storage Systems (היועץ מיכאל גולוב)

מהות ההתקשרות: ייעוץ בנושא אחסון וגיבוי נתונים [הארכת התקשרות, שנכרתה עם החברה בעקבות מכרז פומבי,לייעוץ בנושא גיבוי ואחסון נתונים. (פורסם מכרז פומבי ב-2011, במסגרתו לא נבחר זוכה – ניגש מציע יחיד, שהצעתו יקרה משמעותית מהאומדן שנקבע ע”י המחלקה המקצועית).].

שם הספק: ליבי טכנולוגיות תוכנה בע”מ

מהות ההתקשרות: הרחבת ההתקשרות עם ליבי, במסגרת מכרז 14/10 לפיתרונות BI ו- ETL, לצורך רכישת ושדרוג רישיונות קוגנוס (Cognos).

שם הספק: אומגה המכון להוראה מודרנית בע”מ

מהות ההתקשרות: הארכת התקשרות לצורך אספקת שירותי ייעוץ בטכנולוגיית DOT NET