בנק ישראל: בקשות/הודעות – פטור ממכרז

בנק ישראל פירסם לאחרונה מספר הודעות על החלטות להתקשרות בפטור ממכרז.

 שם הספק: ווי אנקור [We! Ankor]

מהות ההתקשרות: רכישת רכיב למערכת SIEM; לצורך רכישה, התקנה ותחזוקה של רכיב נוסף שתומחר בהסכם.

שם הספק:  Open Text

מהות ההתקשרות: התקשרות עם ספק חוץ, לצורך רכישה, שדרוג ותחזוקה של רישיונות EXCEED, המשמשת לאמולציה חלונאית לשרתי UNIX. זאת לאחר שלפרסום כוונת ההתקשרות באתר האינטרנט כנדרש לא הוגשו הסתייגויות, ומשהתקבל אישור המנהל המקצועי מ – 21.9.2014.

שם הספק: טלדן מערכות מידע בע”מ

מהות ההתקשרות: אספקת שירותי מערכת TD NET לניהול מאגרי מידע/כתבי עת.

 שם הספק: ממורקס טלקס (ישראל) בע”מ

מהות ההתקשרות: תחזוקת חומרת המחשב המרכזי, פעימות מונה, רכישות ושירותים נוספים. היקף כספי – כ- 1 מיליון ₪ עד 31.12.2016. מדובר בהרחבת ההתקשרות עם החברה, שנכרתה בהמשך לזכייתה במכרז פומבי לתחזוקת חומרת המחשב המרכזי, לצורך המשך אספקת שירותי התחזוקה, פעימות מונה למדפסת לייזר רציף, רכישת בנק שעות עבור קריאות שירות ופיתוחים וכן רכישת חלקי חילוף אשר אינם כלולים במסגרת שירותי התחזוקה. מפאת הנסיבות, בהן  השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות, ומשהתקבל אישור המנכ”ל מיום  2.8.14, אישרה הוועדה את ההתקשרות.

 שם הספק: מד 1 אי סי 1 (1988) בע”מ [Med-1]

מהות ההתקשרות: גיבוי המחשב המרכזי ואירוח אתר ה- DR של הסביבה הפתוחה. היקף כספי – כ- 2 מיליון ₪ נוספים עד 31.12.2016 [מדובר בהרחבת ההתקשרות עם החברה, שנכרתה בהמשך לזכייתה במכרז פומבי, לצורך גיבוי המחשב המרכזי, לצורך המשך אספקת שירותי הגיבוי, אירוח אתר ה- DR של הסביבה הפתוחה  והוספת רכישת בנק שעות לאספקת שירותי תחזוקה בתחום המחשב המרכזי, למקרים בהם התחזוקה השוטפת לא מכסה, כמו שדרוגים, הרחבות, טיפולים יזומים וכד’. מפאת הנסיבות, בהן  השמירה על האחידות נדרשת מטעמי חסכון ויעילות, מטעמים מיוחדים שפורטו ונרשמו, וכאמור באישור המנכ”ל מיום  26.8.14, אישרה הוועדה את ההתקשרות.].

 שם הספק: פרטנר פתרונות תקשורת נייחים

מהות ההתקשרות: שימוש בקו לצורך חיבור בין יחידת ה-  Netstar שבבניין הראשי לבין זו שבבניין הדיור החלופי.

 שם הספק: ספיידר פתרונות בע”מ

מהות ההתקשרות: רכישה ותחזוקה של מוצרי Websense [מימוש האופציה בהסכם עם החברה, שנכרת בעקבות זכייתה במכרז פומבי לרכישה ותחזוקה של מוצרי WEBSENSE, לצורך רכישת מוצרים נוספים שתומחרו בהסכם ולהמשך אספקת שירותי תחזוקה​].

 שם הספק: היולט-פקרד (ישראל) בע”מ

מהות ההתקשרות: שירותי תיקון ותחזוקה לרכיבי חומרה ותוכנה בפרוייקט ההגירה מהמחשב המרכזי [מימוש האופציה בהסכם עם החברה, שנכרת בעקבות זכייתה במכרז פומבי לאספקת שירותי פיתוח ויישום הגירה מהמחשב המרכזי לסביבה הפתוחה, לצורך אספקת שירותי תיקון ותחזוקה לרכיבי חומרה ותוכנה].