במשרד התקשורת לא רואים/לא קוראים את העתיד

פורסם ב’טלקום ניוז’: ב- 13.6.2019 בשעה 07:00 פירסם אבי וייס עורך ‘טלקום ניוז’ אייטם שכותרתו: “ממתי לקוחות הסלולר זכאים למענה 24/7 במוקדי החברות – לכל תקלה טכנית?”

האייטם הזה החל דרכו כ’בלעדי’ אבל, כמיטב המסורת’ של ‘טלקום ניוז’, בהמשך שונמך הסיווג שלו ל’חדשות מקומיות’ ולאחר מכן ל’מאמר מערכת’. כעת הוא משונמך שוב ל’השבוע בכותרות’.

באותו אייטם כותב אבי וייס בי היתר: “כדי שלא אטעה או אציג עובדות לא נכונות, ביצעתי לא פחות מ- 5 פניות רצופות במשך למעלה משבועיים מלוות במסמכים, שוב ושוב מול משרד התקשורת, ללא כל מענה לעניין והנה הפניות והמסמכים:”

בתוך האייטם הזה נכתב גם: “(ג.) ביום 30.6.19 שלחתי לצמרת משרד התקשורת (שר, מנכ”ל) את השאלה הבאה: בקשה לתגובה. מצ”ב כאן  קובץ המדבר בעד עצמו. אשמח באם אקבל תגובתכם. תגובה לא קיבלתי, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים: לא אקבל תגובה. די ברור למה”. [ההדגשות – במקור].

כלומר: אבי וייס מפרסם ב- 13.6.2019 אייטם בו הוא כותב על פנייה ששלח לצמרת משרד התקשורת ב- 30.6.2019!!! [שיחול רק מחרתיים, יום ראשון]. פלא שמאז ה- 13 ביוני הוא טרם קיבל תגובה ממשרד התקשורת על שאילתה ששלח 17 ימים לאחר מכן?

ברור שמדובר בטעות סופר, טעות קולמוס של אבי וייס, והכוונה הייתה ל- 30.5. לא צריך להיות קטנוני.

ובכל זאת, נצ”מ בדימוס – אשר לילות כימים, מעמיק במסמכים ובודק כל פסיק וכל נקודה בכל מסמך כדי להוכיח תפירת תיק, כביכול ולכאורה וחזקת החפות, בפרשת 4,000 – לא שם לב לטעות הקטנה הזאת שלו? ואין זו הפעם הראשונה שאבי וייס מפרסם מועדים שגויים (למשל, כאן). והוא גם שגה בתצלומו של שופט בבית-המשפט העליון.

אני מציע לכם לקרוא אייטם אחר שאני מפרסם היום והמצביע על טעויות נוספות שמפרסם אבי וייס, ולא בפעם הראשונה.

תזכרו זאת כשתקראו את פרקי הסידרה האינסופית שלו לגבי ‘חשיפת’ תפירת תיקים.