במחצית מאיצטדיוני Brazil World Cup עדיין אין כיסוי Wi-Fi; הממשלה לא תתערב במו”מ בין הנהלות האיצטדיונים לחברות הסלולר

סוכנות הידיעות הברזילאית Agencia Brasil דיווחה כי Paolo Bernardo שר התקשורת של ברזיל אישר שבמחצית מאיצטדיוני Brazil World Cup יהיו בעיות הנוגעות לשירותי נתונים ניידים.

מונדיאל 2014, הטורניר ה- 20 של גביע העולם בכדורגל, ייערך ב- 12 אתרים שונים ברחבי המדינה (12.6.2014-13.7.2014).

לדברי השר הברזילאי שישה מתוכם טרם חתמו על הסכמים לפריסת רשתות Wi-Fi כדי לאפשר כיסוי שירותי דור שלישי (3G) ודור רביעי (4G). הוא ציין כי גם אם ייחתמו ההסכמים עתה הרי שאין מספיק זמן להבטיח שירות באיכות טובה במועד.

כבר במהלך משחק הגמר בין ברזיל לספרד במסגרת ה- 2013 Confederations Cup [גביע הקונפדרציות 2013 ביוני 2013] היו בעיות במשלוח מסרוני טקסט באיצטדיון ה- Maracanã.

ב- 16 במאי פורסם כי Paulo Bernardo שר התקשורת הברזילאי אמר שההמשלה לא תתערב במו”מ שמתנהל עתה בין הנהלות האיצטדיונים לבין חברות הסלולר לגבי התקנת אנטנותWi-Fi בתוך האיצטדיונים וכי הממשלה לא תנקוט כל עמדה בנושא.

הוא ציין כי התקנת האנטנות הללו תשפר את איכות תעבורת הנתונים ותקל על רשתות דור שלישי (3G) ודור רביעי (4G) במקומות בהם יהיו ריכוזים זמניים של אנשים.

לדבריו עד כה חתמו שישה איצטדיונים (מתוך ה- 12) על הסכמים לגבי זמינות שירותי Wi-Fi.

שר התקשורת הברזילאי אמר כי הממשלה מילאה בצורה מלאה את מחוייבותה כלפי FIFA להתקנת רשת סיבים אופטיים לטובת שידור המשחקים. ההתקנה הושלמה אשתקד בשש הערים שאירחו את משחקי ה- FIFA Confederations Cup כשבערים נוספות הדבר הושלם באפריל השנה.