בלומברג: בזק שוקלת להציע (באמצעות בזק בינלאומי) חבילות טריפל כדי לשמר לקוחותיה

סוכנות הידיעות הכלכלית בלומברג פירסמה ב- 6 בנובמבר 2017 בצהריים (זמן ארה”ב) ידיעה לפיה “בזק ישראל מנהלת דיונים פנימיים לגבי שירותי בנדל כדי להתחרות טוב יותר ביריבותיה שמצליחות להעביר ממנה לקוחות”. הסוכנות מבססת את המידע על דבריהם של שלושה אנשים המכירים את הנושא וביקשו לשמור על אלמוניותם ומציין כי לדברי אותם שלושה, הדיונים לגבי הנושא עודם מתנהלים וכי הנהלת החברה טרם הגיעה להחלטה סופית.

בידיעה של יעקב בנמלך כתב סוכנות בלומברג נאמר כי  בשבועות הקרובים צפוייה להיות מוצעת לציבור – ע”י חברת בזק בינלאומי – חבילה שתכלול טלביזיה, קו נייח ואינטרנט. שניים משלושה האנשים שדיברו עם בלומברג העריכו כי החבילה תעלה כ- 150 ₪ לחודש בדומה לחבילה של חברת סלקום שמחירה 149 ₪ לחודש.

השלושה אמרו לבלומברג כי האסדרה (רגולציה) בישראל מונעת מחברת בזק למזג את פעילויות הטלביזיה, הטלפוניה, הסלולר והאינטרנט שלה ושל החברות-הבנות ולהציע חבילות משולבות ללקוחות.

אשר על כן הם טוענים בזק מתכננת להציע את החבילה כהצעה חדשה של חברת בזק בינלאומי, תוך הסתמכות על שירות הטלביזיה החדש Sting TV של חברת YES.

יעקב בנמלך מציין כי מדוברות קבוצת בזק הוא הועבר להפנות שאלותיו אל חברת בזק בינלאומי אולם אורטל זוהר דוברת בזק בינלאומי סירבה להגיב על הנושא.