בכנס חברת המחקר הנערך השבוע בברצלונה הכריזה היום גרטנר על הזוכים ב- The 2018 Gartner Eye on Innovation Award בשירותים הפיננסיים באיזור EMEA ובהם בנק דיסקונט

20:56 05.11.2018

קטגוריות: בנקאות/פינטק/ביטוח

תגים: , ,

בכנס חברת המחקר גרטנר Gartner Symposium/ITxpo 2018 הנערך בברצלונה (4-8.11.2018) הכריזה היום (5.11) גרטנר על הזוכים ב- The 2018 Gartner Eye on Innovation Award בשירותים הפיננסיים באיזור EMEA ובהם בנק דיסקונט.

בהודעה לעיתונות שפורסמה בברצלונה נאמר כי “בנק דיסקונט לישראל שאף לשדרג את יישומון הבנקאות הקמעונאות שלו תוך כדי קידום נגישות למידע וגישור על הפער שבין הדיגיטל והסיוע האנושי [באמצעות] חיבור בין תובנה מבוססת בינה מלאכותית (AI) וייעוץ אנושי.

“בסך הכל 350,000 משתמשי היישומון הנייד נהנים משלוש שכבות נפרדות של תמיכת לקוחות:

+ השכבה הראשונה מספקת תובנות בעלות ערך וטיפים פיננסיים וזאת בהתבסס על ניתוח AI מתמשך של נתוני הבנקאות האחרונים של הלקוח/ה.

+ השכבה השנייה כוללת את הצ’טבוט המכונה ‘דידי‘ היכול לענות על שאלות פשוטות והמשתמש בנתונים שנאספו כדי ללמוד יותר על העדיפויות וההרגלים של המשתמש/ת.

+ השכבה השלישית היא פלטפורמת מסרים מיידיים  המאפשרת למשתמשים שיחוח (צ’ט)  עם בנקאי אנושי, העברת מסמכים וקבלת תשובות על שאלות מורכבות יותר.

ההיזון החוזר (פידבק) מצד הלקוחות עד כה הוא חיובי מאוד, במיוחד לגבי הצ’טבוט. ‘דידי’  היה מסוגל לענות נכונה על 90% מכלל מגוון של יותר מ- 200,000 שאלות שונות שהתקבלו מהלקוחות”.