בכנסת (3 שבועות לפני שפוזרה) הוגשה שאילתה לשר התקשורת העוסקת ב”זמן מענה ללקוחות של חברות הסלולר”

לפי אתר הכנסת, ב- 7 במאי 2019 הגיש חבר הכנסת מיכאל מרדכי ביטון שאילתה לשר התקשורת איוב קרא:

“לקוחות שפונים לחברות הסלולר כדי לקבל מענה  לבעיות  נאלצים לחכות על הקו לזמן ארוך, לפעמים עשרות דקות.

“רצוני לשאול: האם בכוונתו של משרד התקשורת לפרסם נהלים ברורים לחברות הסלולר להגבלת זמן המענה הטלפוני ללקוחות שפונים אליהם?

“האם  בכוונתו של משרד התקשורת להטיל קנס על אלו שלא נותנים מענה בזמן הולם?”.

* לפי אתר הכנסת, השאילתה הועברה באותו היום למשרד התקשורת כשתאריך התשובה המיועד היה 28 במאי 2019.