ביום אחד: ארבע תביעות נפרדות (ובקשות לאשרן כתובענות ייצוגיות) נגד פרטנר תקשורת לגבי התקלה המתמשכת בשירותי פרטנר טי.וי.

13:06 13.01.2021

קטגוריות: משפט

תגים:

כפי שפירסמתי לראשונה הבוקר (13.1.2021), ביום אחד: שלוש תביעות נפרדות (ובקשות לאשרן כתובענות ייצוגיות) נגד פרטנר תקשורת לגבי התקלה המתמשכת אצלה.

יצויין כי התביעות הוגשו למעשה אתמול אחר הצהריים אולם הן פורסמו במערכת ‘נט המשפט’ של הנהלת בתי-המשפט רק הבוקר. תביעה רביעית, הוגשה הבוקר.

התביעה הראשונה (מבחינת זמני ההגשה לבית-המשפט) היא זו של אוחנה ושות’ – משרד עורכי דין המנוייה על חבילת שירותי פרטנר תקשורת, וזאת “בגין תקלה קשה ומתמשכת באספקת שירותי טלביזיה (Partner TV) שהחלה ביום 7.1.2021 ועודנה נמשכת עד לרגע כתיבת שורות אלה”; “ההנחה – 229,000 לקוחות נפגעו וייפגעו מהתקלה משך שישה ימים”; היקף התביעה הקבוצתית: 29.77 מיליון ₪. התביעה הוגשה באמצעות עו”ד אורי אמיתי ויהונתן סבאג.

התביעה השנייה שהוגשה, מבחינת סדר שמני ההגשה, היא זו של שרון סאקס והיא הוגשה באמצעות עו”ד יאיר שפרן. ההיקף הקבוצתי של תביעה זו הוא כ- 43.38 מיליון ₪.

התביעה השלישית שהוגשה היא זו של מאור ברוש והיא הוגשה באמצעות עו”ד יצחק אבירם. היקף התביעה הקבוצתית במקרה זה הוא 10.8 מיליון ₪.

במהלך הכנת הידיעה המשולבת התברר כי הוגשה כבר תביעה רביעית באותו נושא: תביעתו של עודד קמיל שהוגשה באמצעות עו”ד שלום קמיל. בניגוד לשלוש התביעות הראשונות, תביעה זו הוגשה ביום רביעי, 13.1.2021, בבוקר. היקף התביעה הקבוצתי במקרה זה הוא כ- 31.55 מיליון ₪.

יצויין כי נכון למועד העלאת ידיעה זו לאתר, טרם פירסמה פרטנר תקשורת הודעה לבורסה לניירות ערך ולרשות לניירות ערך לגבי התביעות הללו. Read IT Now היה האתר הראשון לדווח על התביעות הללו.