ביהמ”ש הוציא צו ארעי לעיכוב הליכי מכרז של עיריית נצרת עילית בנושא התקנת סנסורים בפחים מוטמנים

09:01 15.03.2019

קטגוריות: מכרזים/פטורים/דרושים משפט

בית-המשפט המחוזי בנצרת בשיבתו כבית-משפט לעניינים מינהליים הוציא צו ארעי לעיכוב הליכי מכרז של עיריית נצרת עלית. זאת, לבקשת חברת נקסטקום בע”מ שהגישה עתירה מינהלית נגד העירייה.

כבוד השופט הבכיר שאהר אטרש כותב בין היתר בהחלטתו: “לאחר עיון בעתירה המינהלית וב’בקשה בהולה ודחופה למתן צו ביניים ולצו ארעי במעמד צד אחד‘, סבורני כי השהיית ההחלטה בבקשה למתן צו ביניים עלולה לגרום למבקשת נזק חמור. “משכך, ניתן בזה צו ארעי על יסוד הבקשה בלבד, לפיו, אני מורה למשיבה לעכב את הליכי המכרז מושא העתירה (מכרז פומבי 5/19 להתקנת סנסורים בפחים מוטמנים) וזאת עד מתן החלטה אחרת”. [הערה: ההדגשה – במקור].

השופט קבע את הבקשה לדיון במעמד שני הצדדים ליום 13.2.2019 [כך במקור; נראה כי נפלה טעות סופר והכוונה הייתה ל- 13.3.2019 וזאת משום שההחלטה ניתנה ביום 7 במארס 2019].

* עפ”י מערכת “נט המשפט” של הנהלת בתי-המשפט (הב”ה), דיון בבקשה שהיה אמור להתקיים ביום רביעי, 13.3.2019, נדחה לבקשת הצדדים והדיון המוקדם ייערך בתחילת חודש מאי 2019.

* באתר עיריית נצרת עירית מתפרסם מידע אודות מכרז זה ושם נאמר בין היתר כי “עיריית נצרת עילית יצא בפיילוט להתקנה 120 פחים טמוני קרקע עם אופציה להרחבה בעתיד לכ- 750 פחים מוטמנים.  בשלב הראשון נדרש סנסורים ב- 120 פחים מוטמנים. כמו כן הספק מתחייב ליצור קשר עם חברה שמתקינה אתה פחים המוטמנים ברחבי העיר על מנת לבדוק אופציה התקנת סנסורים טרם הצבת פחים בעיר.

דרישות ממערכת: גישה מכל מחשב עם אינטרנט; המערכת אינה דורשת התקנת חומרה על גבי משאיות הפינוי; תכנון נסיעה: הערכת עלולוית למסלול הפנוי, פינוי פחים מלאים בלבד, תכנון עתידי למערך הפינוי לפי התנהגות הכלי האצירה; אפשרויות שונות לאינטגרציה עם מערכות ERP שונות באמצעות API; כיול הסנסור (לפי הצורך).

תוצרי מערכת: הפקת מגוון רחב ביותר של דו”חות לצורך בקרה ופיקוח; דיווח אחוזי מילוי הפסולת בכלי האצירה; זיהוי ודיווח על שטיפת פח; התראה על שריפה; חיישן טמפרטורה ולחות; מיקום כלי האצירה; אופטימיזציה של מסלולי נסיעה; הקצאות למסלולים; התראות ב- SMS או Email על פינוי/אי פינוי של פחים מלאי; יכולת ניהול המערך מכל מקום, גישה למערכת הניהול אפשרית מכל מחשב עם אינטרנט; הכוונה אונליין של נהג פינוי האשפה”. [הערה – כך מופיע במקור לרבות השגיאות בטקסט המקורי].