בהמלצת שופטי העליון, זיר”ה [זכויות יוצרים ברשת האינטרנט] חזרה בה מעתירתה לאחר שהגיעה להסכמות (שטיבן לא פורט בפס”ד) עם הנתבעים – חב’ טלקום ואינטרנט

בהמלצת שופטי בית-המשפט העליון בשבתו כבית משפט לערעורים אזרחיים, זיר”ה [זכויות יוצרים ברשת האינטרנט] חזרה בה היום מתביעתה [ע”א 1783/17] לאחר שהגיעה להסכמות (שטיבן לא פורט בפס”ד) עם הנתבעים – חברות טלקום ואינטרנט.

יצויין כי לזיר”ה חברו עוד 6 גורמים בהגשת העתירה: סרטי יונייטד קינג הפצה (1990) בע”מ; די.בי.אס שירותי לווין (1998) בע”מ; הוט מערכות תקשורת בע”מ; שידורי קשת בע”מ; רשת נגה בע”מ ונגה תקשורת (1995) בע”מ.

המשיב מס’ 1 הוגדר כ”פלוני אלמוני”. שאר המשיבים במקרה זה הם בזק בינלאומי בע”מ; פרטנר תקשורת  בע”מ; 012 סמייל טלקום בע”מ; 013 נטוויז’ן בע”מ; משיב פורמלי – הוט נט שירותי אינטרנט בע”מ; משיב פורמלי – אינטרנט רימון בע”מ.

יצויין כי במהלך ההליכים ביקשו שני גורמים להצטרף: הפדרציה הישראלית לתקליטים וקלטות בע”מ ו- Motion Picture Association, MPA.

המשנה לנשיאה כבוד השופט חנן מלצר כתב בפסק הדין (ואליו הצטרפו כבוד השופטים עוזי פוגלמן ודפנה ברק-ארז): “לאחר עיון במכלול החומר הצענו בדיון לבאי-כוח המערערים כי המערערים יחזרו בהם מן הערעור נוכח ההסכמות אליהן הם הגיעו עם הספקיות. בא-כוח המערערים, עו”ד יאראק, לאחר שנועץ במרשיו, הודיע לנו כי הצעת בית המשפט מקובלת על מרשיו, וזאת תוך שמירת זכויות וטענות. נוכח כל האמור לעיל – אנו דוחים את הערעור ללא צו להוצאות. ממילא בקשות ההצטרפות נמחקות. זכויות וטענות כל מי שלפנינו שמורות להם”.

* פורסם לראשונה בחלון המבזקים של אתר זה בשעה 18:49.