באישור החשכ”ל: פטור ממכרז למשרד האוצר/מינהל הרכש הממשלתי בהתקשרות עם 5 חברות [אחזקה ושירות מרכזיות טלפונים]

הגוף המפרסם: משרד האוצר/מינהל הרכש הממשלתי

שמות הספקים: בזק בינלאומי, גלובקום [נטוויז’ן/סלקום], תדיראן טלקום, בינת סמך וטלדור.

מהות ההתקשרות: אחזקה ושירות למרכזיות מסוגים קורל, כוכב ו- TXI עבור משרדי הממשלה

התחלת ההתקשרות: 1 בינואר 2015; סיום ההתקשרות: 30 ביוני 2015, או עד תחילת ההתקשרות עם הזוכים במכרז החדש במכרז המרכזי של מינהל הרכש הממשלתי, לפי המוקדם ביניהם.

החלטה: אושר ע”י החשבת הכללית. היקף כספי: 1,910,076 ₪ כולל מע”מ: מרכזיות כוכב: בזק בינלאומי – 36,447 ₪ כולל מע”מ; מרכזיות קורל: בזק בינלאומי, גלובקום [נטוויז’ן/סלקום] ותדיראן טלקום – 705053 ₪ כולל מע”מ; מרכזיות  TXI: בזק בינלאומי, בינת סמך וטלדור – 1,170,576 ₪.

הערות: וועדת הפטור ממכרז במשרד האוצר/החשכ”ל כותבת בנימוקיה כי המכרז המרכזי החדש – מכרז שירלי (מממ 13-2014) – הוא מכרז מרכזי לשירותי טלפוניה מתקדמים עבור משרדי הממשלה אשר יכלול גם את נושא תחזוקת המרכזיות הנ”ל. המכרז פורסם ב- 7.7.2014. לאחר שנערך כנס מציעים נמצא כעת מינהל הרכש הממשלתי בשלב שאלות ההבהרה. המועד הצפוי להכרזה על הזוכים במכרז: סוף חודש פברואר 2015.

“לאור החשיבות למתן המשך שירותי תחזוקה למרכזיות הקיימות ולרציפות תפעולית של המשרדים בתחום שירות חיוני זה, והיות ולמשרדים השונים אין חלופה או יכולת עצמאית לתחזוקת המרכזיות הללו, מבקש מינהל הרכש לאשר את המשך ההתקשרות עד לתוצאות המכרז המרכזי החדש”.

הערות עורך Read IT Now: ידיעה קודמת בנושא זה פירסמתי כאן באתר ב- 2 בדצמבר 2013. אז דווח כי “מכרז ‘שירלי’ – מכרז מרכזי חדש למתן שירותי טלפוניה מתקדמים עבור משרדי הממשלה, אשר יכלול גם את נושא תחזוקת המרכזיות הנדון – נמצא בשלבי כתיבה מתקדמים: כתיבת טיוטת המכרז מתבצעת בשת”פ עם הלשכה המשפטית כאשר מרבית כתיבתה כבר הסתיימה; במקביל נמסר עותק הטיוטה גם להתייחסות נציגי המשרדים השונים ולממונה על התקשוב הממשלתי. מינהל הרכש הממשלתי פועל בשיתוף פעולה עם הלשכה המשפטית ובמקביל עם צוות משנה המורכב מנציגי המשרדים לצורך גיבוש מפרטים טכניים והכללתם במסמכי המכרז ולקראת פרסומו הפומבי. המועד הצפוי לפרסום המכרז הוא עד סוף חודש דצמבר 2013. צפי להכרזה על הזוכים: מאי-יולי 2014“.