באישור החשכ”ל: פטור ממכרז למינהל הרכש הממשלתי בהתקשרות עם הראל טכנולוגיות מידע ודורקום לאספקת שרתים למשרדי הממשלה [בהיקף 15 מיליון ש”ח]

הגוף המפרסם: משרד האוצר – מינהל הרכש הממשלתי

שם הספק: הראל טכנולוגיות מידע בע”מ ודורקום בע”מ

מהות ההתקשרות: בקשה לאישור החלטת וועדת המכרזים להארכת ההתקשרות

התחלת ההתקשרות: 1 ביולי 2014; סיום ההתקשרות: 31 בדצמבר 2014 או עד לחתימה על הסכמים עם ספקים זוכים חדשים במכרז המרכזי החדש לאספקת שרתים למשרדי הממשלה, לפי המוקדם ביניהם

החלטה: אושר ע”י החשבת הכללית בעלות של 15 מיליון ₪

הערות: בקשה לאישור החלטת וועדת המכרזים להארכת ההתקשרות המקורית שעמדה על שנתיים + אופציה של שנה שמומשה וסך הרכישות בשלוש השנים הללו הייתה כ- 150 מיליון ₪. חמש הארכות נוספות אושרו ע”י וועדת המכרזים באישור וועדת הפטור במשרד החשב  הכללי.

המכרז המרכזי החדש לאספקת שרתים וסטורג’ (מממ- 2-2014) פורסם ביום 10.4.2014. המכרז מורכב מאוד ו”נתקבלו יותר מאלף שאלות הבהרה הדורשות מענה מעמיק ומקיף. הצפי להשלמת תהליך המכרז כולו ועד לשלב ההכרזה על זוכים מוערך עד לספטמבר-אוקטובר 2014.

“היות ולא ניתן להשאיר את המשרדים ללא יכולת שרתים מתבקשת וועדת המכרזים לאשר את הארכת תוקפו של המכרז המרכזי הנוכחי לתקפות ביניים, בחצי שנה נוספת עד ליום 31.12.2014, או עד לחתימה על הסכמים עם ספקים זוכים חדשים במכרז המרכזי החדש לרכש שרתים, לפי המוקדם ביניהם. היקף הרכישות לתקופה המבוקשת מוערך ב- 15 מיליון ₪.

“בתקופת הפטור המבוקשת תוגש למינהל הרכש הממשלתי פנייה פרטנית לאישור כל רכישה, בכדי להימנע מהצטיידות מאסיבית לפני המכרז החדש”.

ידיעות קודמות בנושא זה פורסמו כאו ו- כאן באתר זה.