אתר ה- BBC: חברת Cellebrite פירסמה באתר שלה כי ביכולתה לפרוץ הצפנה של Signal, דבר המאפשר לה לשבש תקשורת בין “חברי כנופיות, סוחרי סמים ואף מפגינים”; לאחר מכן שינתה את נוסח הדברים שנכתבו במקור

07:32 23.12.2020

קטגוריות: אבטחת מידע/סייבר

תגים: ,

אתר ה- BBC מדווח כי חברת Cellebrite הישראלית פירסמה באתר שלה שביכולתה לפרוץ  הצפנה של יישומון המסרים  Signal, דבר המאפשר לה לשבש תקשורת בין “חברי כנופיות, סוחרי סמים ואף מפגינים”.

לאחר מכן סלברייט שינתה בבלוג באתר שלה את נוסח הרשומה המקורית עליה חתום אלון גנור (Decoding ResearcherD). בידיעה של ה- BBC   מובאים קישורים לגירסה של ‘לפני’ ו’אחרי’.

לדברי ה- BBC, יש חילוקי דעות בין מומחי אבטחה לגבי טענת סלברייט ואילו Moxie Marlinspike   מייסד סיגנל טען כי הדבר בלתי אפשרי.

יישומונים דוגמת סיגנל וטלגרם זכו לפופולריות רבה בשל יכולתם לשמור על פרטיות התקשורת שבין המשתמשים. שיעורי השימוש הגדולים מדאיגים רשויות אכיפת חוק החוששים כי השימוש הזה עלול לחבל ולשבש חקירות שלהם בהיבטים של ניתוחים פורנזיים.

בידיעה של הבי בי סי מובא ציטוט מדברים של John Scott-Railton מה- Citizen Lab באוניברסיטת טורונטו שאמר כי סיגנל היא “אחת מדרכי התקשורת המאובטחות והפרטיות ביותר”.