אלקטל-לוסנט אומרת כי קיבלה הצעה למכור את חטיבת תוכנת שירות הלקוחות שלה ג’נסיס תמורת 1.5 מיליארד דולר

חברת Alcatel-Lucent הודיעה בפאריס ב- 19 באוקטובר 2011 כי קיבלה הצעה בהיקף של 1.5 מיליארד דולר מחברה הנמצאת בבעלות קרנות Permira Partner למכירת חטיבת תוכנת שירות הלקוחות שלה Genesys.

לדברי אלקטל-לוסנט, העיסקה צפויה להיסגר סופית בשלהי השנה או בתחילת שנת 2012.

ג’נסיס שדיווחה על מכירות בהיקף של חצי מיליארד דולר בשנת 2010 מספקת תוכנת שירות לקוחות ופיתרונות מרכזי פניות [contact center] לארגונים.

במסגרת העיסקה יעברו כ- 1,800 עובדים וכן צוות ההנהלה של ג’נסיס כדי להבטיח המשכיות של הפעילות מול הלקוחות ובעלי המניות.

העיסקה כוללת גם את העברת עסקי Enterprise של אלקטל- לוסנט.

Permira היא חברת פרייבט אקוויטי אירופית בעלת פעילות עולמית.

העיסקה כפופה בין היתר לאישור של Committee on Foreign Investment in the United States, CFIUS האמריקנית.