אינטל: דור ה- millennials הכי פחות מתלהב מהטכנולוגיה כיום אך אופטימי לגבי טכנולוגיה עתידית שתספק חוויה יותר מותאמת אישית

סקר של Penn Schoen Berland שנערך עבור חברת Intel Corporation וממצאיו פורסמו ב- 17 באוקטובר 2013 בחן את הגישות בעולם כלפי התפיסות הקיימות של אתגרי חדשנות טכנולוגית לגבי המובלים בתחום הטכנולוגיה. הסקר נערך במסגרת “ברומטר החדשנות של אינטל” [Intel Innovation Barometer].

הסקר העלה כי דור ה- millennials [קבוצת הגילים 18-24] הכי פחות מתלהב מהטכנולוגיה כיום אך אופטימי לגבי טכנולוגיה עתידית שתספק חוויה יותר מותאמת אישית.

59% מקרב הנשאלים בקבוצה זו אמרו כי אנשים מסתמכים יותר מידי על הטכנולוגיה, הם מאמינים שהטכנולוגיה הופכת את המשתמשים לפחות אנושיים ושואפים לטכנולוגיה שהיא יותר אישית ויודעת את הרגליהם. בתמורה הם נכונים לחלוק את המידע הדיגיטלי שלהם עם אחרים.

נשים בשווקים המתפתחים הן האופטימיות ביותר לגבי חדשנות בטכנולוגיה. ברחבי העולם נשים בנות 45 ומעלה נוטות יותר מאשר נשים צעירות מהן בגילן לתמוך בטכנולוגיה, אומרות שאנשים אינם משתמשים מספיק בטכנולוגיה וסבורות שהטכנולוגיה תורמת למדינה.

אנשים בעלי הכנסות גבוהות יותר ברחבי העולם נוטים יותר לחלוק את המידע שלהם בצורה אנונימית ומתירים ניטור של הרגלי העבודה שלהם.

עורכי המחקר אומרים כי “הקשבה למה באמת אנשים רוצים ויצירת טכנולוגיות המסתגלות למגוון רחב של התנסויות אישיות – הן עתיד הטכנולוגיה”.

הסקר נערך בארצות הברית, ברזיל, סין, צרפת, הודו, אינדונזיה, איטליה ויפן.