אימרקטר: 2016 תהיה השנה האחרונה של גידול דו-ספרתי במספר משתמשי Facebook בעולם

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  אומר כי 2016 תהיה השנה האחרונה של גידול דו-ספרתי במספר משתמשי Facebook בעולם.

לדברי אימרקטר, בסוף השנה יגיע מספר משתמשי פייסבוק ברחבי העולם ל- 1.43 מיליארד איש מידי חודש עם שיעור גידול של 11% לעומת שיעור גידול של 14.1% בשנת 2014 ושיעור גידול של 13.6% בשנת 2015.

בשנים 2017-2020 יהיו שיעורי גידול חד-ספרתיים הולכים וקטנים (9%, 7.2%, 6.4% ו- 5.3%, בהתאמה).

אימרקטר אומרת עוד כי בשנת 2020 יהיו 1.87 מיליארד משתמשים בעולם.

בשנת 2016 יתחברו 162.9 מיליון אמריקנים לפייסבוק לפחות פעם בחודש ובבריטניה מדובר ב- 33.2 מיליון איש, יותר ממחצית מהאוכלוסייה.

הכנסות הפרסום הכלל-עולמיות של החברה שבשנת 2015 הסתכמו ב- 17.08 מיליארד דולר, צפויות להסתכם השנה ב- 22.37 מיליארד דולר ובשנת 2018 הן צפויות להסתכם ב- 33.84 מיליארד דולר.

דו”ח נפרד של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 3 במאי  2016 אומר כי הזמן שישקיעו השנה האמריקנים הבגירים בפייסבוק יהיה יותר ממחצית מכלל הזמן שישקיעו ברשתות חברתיות. השנה, בגירים אמריקנים ישקיעו בממוצע 22 דקות ביום לפייסבוק ו- 43 דקות בממוצע לכלל הרשתות החברתיות.

עם זאת, עורכי הדו”ח אומרים כי התחרות הגוברת מצד רשתות חברתיות אחרות מהווה אתגר לפייסבוק.

אימרקטר: פייסבוק וטוויטר נותרו הרשתות החברתיות המובילות המועדפות בקרב חברות בארה”ב

US Social Trends for 2016: Predictions for Video, Viewability, Buy Buttons, Messaging and More, דו”ח של חברת המחקר eMarketer  אומר כי נכון לסוף השנה הקודמת  88.9% מהמשווקים בארצות הברית (בני מאה עובדים ויותר) משתמשים ברשתות חברתיות לצורכי שיווק.

לדברי אימרקר, בשנת 2015 השקיעו המשווקים יותר כסף, יותר זמן ויותר מאמצים בשיווק מבוסס רשתות חברתיות מאשר עד כה.

הנתח של Facebook בהקשר זה בשנת 2015 עומד על 84.7%; הנתח של Twitter השנה עומד על 65.8%; הנתח של Instagram בהקשר זה מכלל החברות האמריקניות בשנה הנוכחית עומד על 32.2%.

בסוף שנת 2017 צפויים 89.4% מהמשווקים בארצות הברית (בני מאה עובדים ויותר) להשתמש ברשתות חברתיות לצורכי שיווק. הנתח של פייסבוק באותה שנה יהיה 85.8%, הנתח של טוויטר יהיה 67.2% והנתח של אינסטגרם יהיה 70.7% מכלל המשווקים האמריקנים המשתמשים בפלטפורמות של רשתות חברתיות לצורכי השיווק שלהם.

לגבי הכנסות הפרסום בארצות הברית של הרשתות החברתיות, הסכום הכולל בשנת 2015 יעמוד על 10.45 מיליארד דולר שהם 18% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי. נתונים אלה צפויים לגדול ל- 16.53 מיליארד דולר בשנת 2017, או 21.9% מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי באותה שנה.

אימרקטר: Facebook ממשיכה להיות הרשת החברתית הגדולה ביותר במרבית השווקים

Global Social Platforms 2016: A Country-by-Country Review of Social Network Usage , דו”ח של חברת המחקר eMarketer  אומר כי Facebook ממשיכה להיות הרשת החברתית הגדולה ביותר במרבית השווקים (להוציא את סין, רוסיה ומספר מדינות נוספות).

הפופולריות של פלטפורמות חברתיות אחרות דוגמת Instagram גדלה במהירות אולם אנשים מאמצים אותן לצד המשך השימוש בפייסבוק ולא כתחליף.

לדברי אימרקטר, 67.4% מכלל משתמשי האינטרנט ברחבי העולם ישתמשו ברשת חברתית במהלך שנת 2016. בשנת 2019 הנתון יגדל ל- 69.9%.