אימרקטר: פרסום מבוסס תוצאות חיפוש יגדל ב- 2012 בשיעור של 27%

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 31 בינואר 2012 אומר כי הוצאות פרסום מבוסס תוצאות חיפוש במנועי חיפוש בארצות הברית יגדלו ב- 2012 בשיעור של 27% ויסתכמו ב- 19.51 מיליארד דולר.

לדברי אימרקטר, השנה צפוי גידול משמעותי בתחום זה בשל הבחירות לנשיאות בארה”ב בחודש נובמבר ובשל המשחקים האולימפיים שייערכו בקיץ השנה בלונדון.

בשנת 2016 יגיעו ההוצאות בתחום זה בארה”ב לסביבות ה- 30 מיליארד דולר לאחר גידול איטי יותר אך עקבי בשנים 2012-2016.

בין ארבעת אתרי החיפוש המובילים, ההכנסות מבוססות חיפוש של Google יגדלו בקצב המהיר ביותר בשנת 2012 למרות ששיעורי הגידול של Microsoft יגדלו על אלה של גוגל בשנים 2013 ו- 2014. יחד עם זאת ההכנסות של גוגל יהיו כמעט פי עשרה מאלה של מיקרוסופט: 20.28 מיליארד דולר לעומת 2.21 מיליארד דולר.

ההכנסות של גוגל ב- 2012 יהיו 77.9% מכלל הוצאות הפרסום מבוסס חיפוש בארה”ב ובשנת 2014 הן יהיו 79.8%.