אימרקטר: ל- Facebook נתח גדול מכלל הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות בעולם

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  אומר כי לפייסבוק נתח גדול מכלל הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות בעולם: יותר משני-שלישים מכלל ההכנסות מגיעים אליה.

להערכת אימרקטר השיעור יעמוד השנה על 67.9% מכלל ההכנסות של הפרסום ברשתות החברתיות. הנתח של Twitter בעוגת הפרסום יעמוד על 7.9% והיתר- לחברות אחרות.

אימרקטר מעריכה כי ההכנסות של פייסבוק מפרסום יסתכם ב- 22.37 מיליארד לעומת סכום של 17.08 מיליארד דולר בשנת 2015. סכום של 12.08 מיליארד דולר מכלל הכנסותיה השנה יגיע מחוץ לגבולות ארצות הברית.