אימרקטר: לראשונה, מחצית מכלל הוצאות הפרסום העולמיות ב- 2019 יהיו בדיגיטל

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  אומר כי לראשונה, מחצית מכלל הוצאות הפרסום העולמיות בשנת 2019 יהיו בדיגיטל.

חברת המחקר צופה כי הוצאות הפרסום הדיגיטלי העולמיות יגדלו השנה בשיעור של 17.6% ל- 333.25 מיליארד דולר.

במספר מדינות (ובהן בריטניה, סין, נורבגיה וקנדה) הדיגיטל הפך למדיום הפרסום הדומיננטי.

אימרקטר אומרת עוד כי השנה, ארצות הברית, רוסיה והולנד יצטרפו לרשימת המדינות בהן הוצאות הפרסום הדיגיטלי יהוו יותר ממחצית מכלל ההוצאות.

במדינות פחות מפותחות לרבות באמריקה הלטינית ובדרום מזרח אסיה, ההוצאות על פרסום דיגיטלי ימשיכו לפגר אחר ההוצאות של הפרסום המסורתי בעתיד הנראה לעין.

חברת Google תמשיך להוביל עם נתח של 31.1% מכלל הוצאות הפרסום העולמיות בשנת 2019, או 103.73 מיליארד דולר. אחריה, במקום השני, חברת Facebook, עם הכנסות בהיקף של 67.37 מיליארד דולר. שלישית, חברת Alibaba הסינית, עם הכנסות של 29.2 מיליארד דולר. חברת Amazon תגיע להכנסות של 14.03 מיליארד דולר השנה.