אימרקטר: השנה – לראשונה – יותר ממחצית מתושבי ארה”ב ישתמשו ב- Facebook

Social Network Usage Forecast, דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 8 בפברואר 2016 אומר כי השנה – לראשונה – יותר ממחצית מתושבי ארצות הברית ישתמשו ב- Facebook.

שיעור המשתמשים ברשת החברתית יגדל מ- 49.3% בשנת 2015 (או 158.4 מיליון איש) לשיעור של  50.3% בשנת 2016 (או 162.9 מיליון איש).

הדו”ח קובע עוד כי פייסבוק תמשיך להיות הרשת החברתית הדומיננטית עד סוף תקופת התחזית – סוף 2020. בשנת 2020 שיעור המשתמשים בפייסבוק יהיה 53.1% או 177.5 מיליון משתמשים.

במקום השני Instagram (שבבעלות פייסבוק) עם 89.4 מיליון משתמשים בארצות הברית בשנת 2016 או שיער של 27.6% מהאוכלוסייה.

במקום השלישי Twitter עם 56.8 מיליון משתמשים בארצות הברית, שיעור של 17.5% מהאוכלוסייה.

כתוצאה משיעורי השימוש הגבוהים בפייסבוק הרי שהרשת החברתית ממשיכה להיות בעלת הנתח הארי מכלל הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות בארצות הברית: בשנת 2016 יסתכמו בהכנסות הפרסום של פייסבוק בארה”ב ב- 9.86 מיליארד דולר או 73.4% מכלל הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות. לטוויטר, במקום השני, יהיו הכנסות של 1.86 מיליארד דולר או שיעור של 13.8%.

נתון מעניין נוסף הוא שיותר ממחצית (52.9%) מכלל משתמשי הסלולר בארצות הברית השנה יהיו משתמשי פייסבוק.