אימרקטר: הכנסות הפרסום של Twitter בארה”ב בשנים 2019-2020 יגדלו ב- 22.8%

דו”ח חדש של חברת המחקר eMarketer  אומר כי הכנסות הפרסום של חברת Twitter בארה”ב בשנים 2019-2020 יגדלו בשיעור של 22.8% ל- 1.62 מיליארד דולר. התחזית הקודמת הייתה לגידול בשיעור של 9.5% בתקופה האמורה. בשנת 2021 יסתכמו ההכנסות ב- 1.78 מיליארד דולר.

וידיאו היווה יותר ממחצית מכלל ההכנסות של טוויטר במהלכה של שנת 2018. בשנת 2021, הפרסום בוידיאו צפוי להגיע לנתח בשיעור של 60% מכלל הכנסות החברה בארצות הברית.

אימרקטר אומרת עוד כי טוויטר מתאמצת להגדיל של מספר המשתמשים הפעילים מידי חודש שלה [Monthly Active Users, MAU].

מספר המשתמשים יגיע ל- 56.9 מיליון איש בשנת 2022, או 26.1% מקרב כלל משתמשי המדיה החברתית בארה”ב באותה השנה.