אימרקטר: הוצאות הפרסום הנייד יגדלו ב- 2011 בשיעור של 65% ויסתכמו ב- 1.2 מיליון דולר

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 31 באוקטובר 2011 מצביע על כך שהוצאות הפרסום הנייד יגדלו בשנת 2011 בשיעור של 65% ויסתכמו ב- 1,226 מיליון דולר.

בשנת 2012 יגדלו ההוצאות ב- 47% ויסתכמו ב- 1.8 מיליארד דולר.

בשנת 2015 יסתכמו ההוצאות בכ- 4.4 מיליארד דולר, גידול של 30%.

“אין מדובר עוד בשאלה “האם” אלא בשאלה “מתי”. גורם מפתח הדוחף את הפרסום הנייד אל המיינסטרים הוא שגישה לאינטרנט נייד הופכת במהירות יותר לנורמה מאשר היוצא מן הכלל”, אומרת חברת המחקר.