אימרקטר: הוצאות הפרסום הנייד בארה”ב עולות על הציפיות

15:21 27.01.2012

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: , ,

לדברי דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 26 בינואר 2012 הרי שהוצאות הפרסום באמצעות מכשירים ניידים בארצות הברית עולות על הציפיות.

בשנת 2012 צפויות ההוצאות בתחום זה להסתכם ב- 2.61 מיליארד דולר, גידול של 80% לעומת 2011.

בשנת 2011 הסתכמו ההוצאות ב- 1.45 מיליארד דולר, גידול של 89% לעומת הוצאות של 769.6 מיליון דולר בשנת 2010.

חברת המחקר eMarketer העריכה קודם לכן כי ההוצאות ב- 2012 יסתכמו ב- 1.8 מיליארד דולר, גידול של 47% לעומת הוצאות של 1.2 מיליארד דולר ב- 2011.

הפרסום הנייד מבוסס חיפוש [mobile search advertising] בארה”ב ב- 2011 יותר מהכפיל עצמו ל- 652.5 מיליון דולר לעומת 253.2 מיליארד דולר ב- 2010 [התחזית המקורית הייתה ל- 349.4 מיליון דולר ב- 2011 ול- 594.8 מיליון דולר ב- 2012].