אימרקטר: הוצאות הפרסום המקוונות בארה”ב ב- 2012 יגדלו ב- 23.3%

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 19 בינואר 2012 צופה כי הוצאות הפרסום המקוונות בארצות הברית בשנת 2012 יגדלו בשיעור של 23.3% ויסתכמו ב- 39.5 מיליארד דולר.

בשנת 2011 גדלו ההוצאות בשיעור של 23% והסתכמו ב- 32 מיליארד דולר.

אימרקטר צופה כי בשנת 2013 יגדלו ההוצאות בשיעור של 17.7% ל- 46.5 מיליארד דולר, בשנת 2014 יגדלו ההוצאות בשיעור של 13.5% ל- 52.8 מיליארד דולר, בשנת 2015 הן יגדלו בשיעור של 8.9% ל- 57.5 מיליארד דולר, ובשנת 2016 יגדלו ההוצאות בשיעור של 7.8% ל- 62 מיליארד דולר.

בשנת 2012, לראשונה, יהיו ההוצאות על הפרסום המקוון בארה”ב גדולות מסך ההוצאות על הפרסום בעיתונות ובמגזינים המודפסים: 39.5 מיליארד דולר לעומת 33.8 מיליארד דולר, בהתאמה.

עם זאת ההוצאות על הפרסום בטלוויזיה לא יהיו מושפעות מהגידול בהוצאות על הפרסום המקוון ומעתה ועד שנת 2016 הן ימשיכו לגדול, גם אם בשיעור נמוך יותר מהגידול המקוון.

כלל הוצאות הפרסום ב- 2012 צפויות לגדול בשיעור של 6.7% ל- 169.5 מיליארד דולר.