אימרקטר: ההכנסות של Google מתחום הפרסום יגדלו ב- 9% ב- 2016
דו”ח של חברת המחקר eMarketer אומר כי ההכנסות של חברת גוגל מתחום הפרסום יגדלו בשיעור של 9% במהלכה של שנת 2016 ויסתכמו ב- 57.8 מיליארד דולר. זאת לאחר שבשנתיים הקודמות עמד הגידול על שיעורים דו-ספרתיים: שיעור גידול של 19.1% בשנת 2014 ושיעור גידול של 15% בשנת 2015
לדברי אימרקטר, נתח ההכנסות של גוגל מכלל שוק הפרסום הדיגיטלי השנה יעמוד על שיעור של 30.9%.
גוגל ממשיכה להיות השחקן הדומיננטי לגבי הוצאות על פרסום צמוד תוצאות חיפוש והכנסותיה בתחום זה יסתכמו השנה ב- 47.57 מיליארד דולר, או נתח של 55.2% מכלל השוק.
בתחום ה- display נמצאת גוגל אחרי Facebook והכנסותיה השנה בתחום זה יגיעו לנתח של 12.3% או 10.23 מיליארד דולר.
הכנסות הפרסום ב- YouTube גדלו בשיעור של 40.6% בשנת 2015 והסתכמו ב- 4.28 מיליארד דולר. השנה צפוי גידול בשיעור של 21.1% ל- 5.18 מיליארד דולר.
ההכנסות של גוגל מפרסום בתחום המובייל צפויות לגדול השנה בשיעור של 40.3% לעומת שנת 2015 ולהסתכם ב- 34.11 מיליארד דולר. בשנת 2017 צפוי גידול בשיעור של 24.3% ל- 42.41 מיליארד דולר.