אימרקטר: ההכנסות העולמיות מפרסום ברשתות החברתיות יסתכמו בכ- 10 מיליארד דולר בשנת 2013

Worldwide Social Network Ad Revenues: A $10 Billion Market by 2013, דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 2 בנובמבר 2011, מעריך שההכנסות העולמיות מפרסום ברשתות החברתיות יסתכמו ביותר מ- 8 מיליארד דולר בשנת 2012 ובכ- 10 מיליארד דולר בשנת 2013.

לדברי אימרקטר, ההוצאות בארצות הברית בתחום זה יסתכמו ב- 2.74 מיליארד דולר ב- 2011 ו- 3.9 מיליארד דולר ב- 2012.

בשנת 2013 יוציאו המפרסמים האמריקנים 4.81 מיליארד דולר על פרסום ברשתות החברתיות, גידול של 23.4% לעומת 2012.

פייסבוק [Facebook] ימשוך את מרבית הוצאות הפרסום ברשתות חברתיות כשב- 2012 הן יסתכמו ב- 5.78 מיליארד דולר באתר זה. מדובר ב- 72% מכלל הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות ו- 7.9% מכלל הוצאות הפרסום המקוון באותה שנה.

בשנת 2011 צפוייה פייסבוק לעבור את יאהו [Yahoo!] ולהיות במקום הראשון בארה”ב בהכנסות בתחום ה- display.