אימרקטר: הגידול בהכנסות של Twitter יקטן ב- 2012 משיעור תלת-ספרתי לשיעור דו-ספרתי

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 31 בינואר 2012 אומר כי הגידול בהכנסות של שירות המדיה החברתית טוויטר מפרסום יקטן בשנת 2012 משיעור גידול תלת-ספרתי לשיעור דו-ספרתי של 83% ויסתכם בכ- 260 מיליון דולר ברחבי העולם.

בשנת 2014 צפויות ההכנסות של טוויטר בתחום זה להסתכם ב- 540 מיליון דולר ברחבי העולם.

כיום 90% מהכנסות הפרסום של טוויטר מגיעים מארצות הברית. בשנת 2014 יקטן נתון זה ל- 83%.

ההכנסות של LinkedIn מפרסום יסתכמו ב- 2012 ב- 226 מיליון דולר, גידול של 46.1% לעומת 2010. שלושים-ושניים אחוזים מההכנסות מקורם מחוץ לגבולות ארה”ב. בשנת 2014 יסתכמו ההכנסות ב- 405.6 מיליון דולר.