אימרקטר: האצה מהירה מהצפוי בהכנסות הפרסום העולמיות ברשתות החברתיות שיסתכמו ב- 2015 ב- 25.14 מיליארד דולר

דו”ח של חברת המחקר eMarketer  שפורסם ב- 23 בספטמבר 2015 מעריך כי תהיה האצה מהירה מהצפוי בהכנסות הפרסום העולמיות ברשתות החברתיות.

ההכנסות הללו יסתכמו בשנת 2015 ב- 25.14 מיליארד דולר.

זאת לעומת תחזית קודמת של אימרקטר להכנסות כוללות בהיקף של  23.68 מיליארד דולר.

אימרקטר מצביעה על הבדלים בקצב הגידול של השחקנים השונים בשוק הכנסות הפרסום העולמיות ברשתות החברתיות ב- 2015:

+ הכנסותיה של חברת פייסבוק – 16.29 מיליארד דולר (גידול של 41.8% בהכנסות; נתח של 64.8% מכלל הכנסות הפרסום ברשתות החברתיות); נתח מההכנסות יהיה מנת חלקה של Instagram שנרכשה בידי פייסבוק (600 מיליון דולר בשנת 2015 או 5% מהכנסות פייסובק בעולם בתחום המובייל כשבשנת 2016 יגיעו ההכנסות ל- 1.48 מיליארד דולר, גידול של 149% לעומת 2015);

+ חברת טוויטר – 2.03 מיליארד דולר (61.8%; נתח של 8.1%);

+ חברת לינקדאין – 0.93 מיליארד דולר (גידול בשיעור של 25.1% בהכנסותיה ונתח של 3.7% מכלל הכנסות הפרסום העולמיות ברשתות החברתיות).

הערה: הידיעה פורסמה לראשונה בחלון המבזקים של אתר זה ב- 23.09.2015 בשעה 21:00.