אימרקטר: האצה מהירה מהצפוי בהכנסות הפרסום העולמיות ברשתות החברתיות שיסתכמו ב- 2015 ב- 25.14 מיליארד דולר
דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 23 בספטמבר 2015 מעריך כי תהיה האצה מהירה מהצפוי בהכנסות הפרסום העולמיות ברשתות החברתיות.
ההכנסות הללו יסתכמו בשנת 2015 ב- 25.14 מיליארד דולר.
זאת לעומת תחזית קודמת של אימרקטר להכנסות כוללות בהיקף של 23.68 מיליארד דולר.
אימרקטר מצביעה על הבדלים בקצב הגידול של השחקנים השונים בשוק הכנסות הפרסום העולמיות ברשתות החברתיות ב- 2015:
+ הכנסותיה של חברת פייסבוק – 16.29 מיליארד דולר (גידול של 41.8% בהכנסות; נתח של 64.8% מכלל הכנסות הפרסום ברשתות החברתיות); נתח מההכנסות יהיה מנת חלקה של Instagram שנרכשה בידי פייסבוק (600 מיליון דולר בשנת 2015 או 5% מהכנסות פייסובק בעולם בתחום המובייל כשבשנת 2016 יגיעו ההכנסות ל- 1.48 מיליארד דולר, גידול של 149% לעומת 2015);
+ חברת טוויטר – 2.03 מיליארד דולר (61.8%; נתח של 8.1%);
+ חברת לינקדאין – 0.93 מיליארד דולר (גידול בשיעור של 25.1% בהכנסותיה ונתח של 3.7% מכלל הכנסות הפרסום העולמיות ברשתות החברתיות).
הערה: הידיעה פורסמה לראשונה בחלון המבזקים של אתר זה ב- 23.09.2015 בשעה 21:00.