אימרקטר: ב- 2019, לראשונה, הוצאות הפרסום הדיגיטלי יהיו גבוהות יותר מההוצאות המסורתיות בארה”ב

21:00 21.02.2019

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: , , ,

ב- 20 בפברואר 2019 בשעה 20:43 דיווחתי בחלון המבזקים של האתר: אימרקטר: ב- 2019, לראשונה, הוצאות הפרסום הדיגיטלי יהיו גבוהות יותר מההוצאות המסורתיות בארה”ב; הוצאות הפרסום הדיגיטלי  בארה”ב השנה יגדלו ב- 19% ל- 129.34 מיליארד דולר (שיעור של 54.2% מכלל הוצאות הפרסום בארה”ב); הפרסום במובייל יגיע לשני-שלישים מכלל הוצאות הפרסום הדיגיטלי (או 87.06 מיליארד דולר ב- 2019); ב- 2023 הוצאות הפרסום הדיגיטלי יהיו יותר משני-שלישים מכלל הוצאות המדיה.

לדברי  eMarketer, הזוכה הגדולה ביותר השנה תהיה חברת Amazon שבמקום השלישי, אשר תמשיך לנגוס מנתח שאר השחקנים. עסקי הפרסום שלה בארה”ב יגדלו בשיעור של יותר מ- 50% בשנת 2019 והנתח שלה משוק הפרסום הדיגיטלי האמריקני בשנה הנוכחית יגיע לשיעור של 8.8%.

הנתח של הוצאות הפרסום המסורתיות בארה”ב יקטן השנה לשיעור של 45.8% לעומת שיעור של 51.4% בשנה שעברה.