אימרקטר: בשנת 2020 הוצאות הפרסום במובייל יהיו גדולות יותר מההוצאות על שאר סוגי המדיה

15:57 19.10.2018

קטגוריות: פרסום/שיווק/מדיה

תגים: ,

דו”ח של חברת המחקר eMarketer שפורסם ב- 16 באוקטובר 2018 קובע כי בשנת 2020 הוצאות הפרסום במובייל יהיו גדולות יותר מההוצאות על שאר סוגי המדיה והנתח שלהן יגיע ל- 43% מכלל הוצאות הפרסום בארה”ב.

לדברי אימרקטר, בשנת 2018 הוצאות הפרסום במובייל יהיו גדולות יותר (ביותר מ- 6 מיליארד דולר) מאשר הוצאות הפרסום בטלביזיה ובשנת 2022 הן יהיו יותר מכפולות.

חברת המחקר מציינת כי אפילו נקודות החוזק של הטלביזיה (דוגמת שידורי ספורט או חדשות ישירים) נעות כיום לעולם האונליין ואנשים צורכים אותן באמצעות מכשירים ניידים. “הקהלים ממשיכים לנטוש את המדיה המסורתית והדולרים (המוקדשים לפרסום) – הולכים אחריהם”.

לפי הערכות החברה, הנתח של המובייל יהיה יגיע ל- 76.17 מיליארד דולר מכלל הוצאות הפרסום בארצות הברית בשנת 2018 לעומת סכום של 69.87 מיליארד דולר שיוקדשו לטובת הפרסום בטלביזיה.

בשנת 2022 הפער יהיה 141.36 מיליארד דולר לעומת 68.13 מיליארד דולר, בהתאמה.